مصاحبه مضحک عبدالله مهتدی سرکرده کومله با العربیه نت و شکست سنگین در اردوگاه!

آکام نیوز: عبدالله مهتدی سرکرده گروهک موسوم به کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران در هفته گذشته، با حواشی زیادی روبرو بود، از فرار دهها پیشمرگش به اردوگاه کومله ایلخانی زاده گرفته تا فرار عضو کمیته مرکزی به کومله ایلخانی زاده!

به گزارش آکام نیوز، عبدالله مهتدی که تحمل فرار نیروهایش را نداشت دستور حمله نظامی به اردوگاه کومله ایلخانی زاده را صادر کرد و نیروهایش به سمت اردوگاه رقیب تیراندازی کردند، تا در نهایت با دخالت آسایش اتحادیه میهنی و دستگیری نیروهای مهاجم، غائله فعلا خوابید.

شکست های این مدت سرکرده کومله، فقط به این مسائل بر نمی گردد، عبدالله مهتدی در بین کمونیست ها هم بدنام تر از قبل شد چرا که شورش خراسانه یکی از پیشمرگان وفادارش، در یک افشاگری بی سابقه اعلام کرد؛ اربابش( عبدالله مهتدی) به او دستور داده بود تا برای کنار زدن رقبای داخلی اش، رحمان حسین زاده و دو نفر دیگر از اعضای رهبری حزب کمونیست کارگری را ترور کند!

افشای این توطئه مرگبار، باعث شد عبدالله مهتدی جایگاه خود را در بین اپوزیسیون از دست بدهد، به همین خاطر تصمیم می گیرد برای جبران شکست های پیاپی، مصاحبه ای با العربیه انجام دهد تا دوباره نامش بر سر زبان ها بیفتد و بتواند با حرفهای تند بر علیه جمهوری اسلامی دوباره به جایگاه قبلی خود بازگردد!

او در مصاحبه با العربیه نت، نوک حملات خود را به سمت جمهوری اسلامی نشانه رفت و بطور غیرمستقیم از آرزوی خود برای حمله نظامی آمریکا به ایران گفت.

عبدالله مهتدی مدعی شد آمریکا با تحریم های شدید، گلوی ملت ایران را فشار داده است!

سرکرده کومله همچنین چند راهکار هم به ارباب آمریکایی پیشنهاد داد!

اما گویا سرکرده کومله که از همه جا رانده شده و جایگاهش را در بین اپوزیسیون از دست داده و توان حل مشکلات داخلی اردوگاهش را هم ندارد و به اسلحه متوسل می شود، فراموش کرده که در عالم سیاست، کسی که نتواند بر بحران های داخلی خود، فائق بیاید و در بین اپوزیسیون هم به عنوان یک تروریست و جانی که تحمل دیدن منتقدان را هم ندارد و فقط گلوله می شناسد، نمی تواند در امور کشور بزرگ و ۸۰ میلیونی ایران، صاحبنظر باشد و بهتر است به فکر حل مشکلات داخلی خود باشد و اگر توانست مشکلات ۱۰۰ پیشمرگ را حل کند و پاسخگوی اتهامات سنگینی که از سوی کمونیست کارگری با آن روبرو شده باشد، بعد می تواند در خصوص یک ملت اظهارنظر کند!

سرکرده کومله فراموش کرده که بخاطر همین تحریم های آمریکا ملت ایران بیشتر از قبل از ارباب آمریکایی او خشمگین هستند و گلوی هر فرد خودفروش و دوستدار آمریکا را می فشارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا