فرار اراذل و اوباش فراری و مجرمان به گروهکهای کومله و دمکرات؛ دستگیری اراذل و اوباش فراری و قاتلی که قصد ملحق شدن به گروهک ها را داشتند

آکام نیوز/اختصاصی: چهار شرور مسلح که بعد از قتل قصد داشتند تا از مرزهای غربی کشور فرار کرده و به گروهکهای کردی مستقر در شمال عراق ملحق شوند توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار آکام نیوز در سنندج، اردوگاه های کومله و دمکرات، در شمال عراق به محفل و مامن اراذل و اوباش، مجرمان فراری و قاتلانی تبدیل شده است که از چنگال عدالت و قانون فرار کرده و به آغوش گروهکهای کردی پناه می برند.

دستگیری اراذل و اوباش فراری و قاتلی که قصد ملحق شدن به گروهک های کردی را داشتند

روز گذشته ۴ نفر از اراذل و اوباش فراری تحت تعقیب در سنندج دستگیر شدند.

یکی از این اراذل سابقه دار که بارها مردم از شرارت های او به تنگ آمده بودند، برای فرار از دست قانون قصد خروج از کشور را از طریق مرزهای شمال غرب کشور داشت که توسط پلیس آگاهی استان کردستان دستگیر شد.

فرد شرور سابقه دار در اعترافات خود عنوان می کند که قصد ملحق شدن به یکی از گروهکهای کردی در شمال عراق را داشته تا از این طریق بتواند از دست عدالت فرار کرده و در ماههای آینده از طریق گروهکهای کردی راهی اروپا شود.

متهم اصلی با ۳ همدستش در هفتم خردادماه سال ۱۳۹۸، در یک نزاع مسلحانه دو نفر از شهروندان را به قتل رساند و یک نفر را نیز به شدت مجروح کردند.

در حال حاضر این ۳ همدست شرور سابقه دار دستگیر شده و هر ۴ نفر به تلاش خود بعد از قتل و شرارت برای پیوستن به اردوگاه گروهکهای تجزیه طلب کردی، اعتراف کرده اند.

چندی پیش نیز در گزارشی اعلام شد که گروهکهای کردی به پناهگاه اشرار سابقه دار و سارقان مسلح تبدیل شده اند و آغوش گروهکهای کردی برای این شرورهای سابقه دار باز است و تروریستها از همین افراد برای عملیات های مسلحانه استفاده می کنند تا دست آخر به نام شهید از حکومت اقلیم مستمری هم دریافت کنند!

بر اساس تحقیقات به عمل آمده از طریق منابع مطلع، درصد بسیار بالایی از پیشمرگان کومله، دمکرات و حزب آزادی کردستان از اراذل و اوباش سابقه دار و مجرمان فراری تشکیل شده اند و اکثرا دارای پرونده های قطوری در دستگاه قضایی کشورمان هستند اما متاسفانه خاک اقلیم کردستان عراق به پناهگاه این اشرار تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا