ترس و وحشت گروهکهای کردی از حضور سرداران سپاه در مناطق مرزی شمالغرب کشور

آکام نیوز: هفته گذشته، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سفری به مناطق شمال غرب کشور داشتند و ضمن دیدار با سرداران سپاه استان کردستان، بازدیدی نیز از مناطق مرزی داشتند.

به گزارش آکام نیوز، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در این بازدید مرزی، سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، سردار اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) و سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف همراهی کردند.

سرداران سپاه پاسداران از ارتفاعات شاهو کامیاران و کوسالان سروآباد سرکشی و بازدید کردند.

سردار رجبی در این بازدید توضیحاتی نیز به سرداران سپاه ارائه کردند، منطقه سروآباد همان منطقه ای است که دو سال پیش تیم ده نفره گروهک حزب دمکرات کردستان در آن به کمین نیروهای سپاه پاسداران استان کردستان افتاده و همگی به هلاکت رسیدند.

گروهک های کردی، امید زیادی به این مناطق داشت و به همین دلیل چندین تیم مسلح را روانه مناطق یاد شده کرد که با هوشیاری نیروهای سپاه پاسداران خصوصا قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) و قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان، همگی متلاشی و منهدم شدند.

در پی این بازدیدهای صورت گرفته و حضور نیروهای سپاه پاسداران، گروهکهای تجزیه طلب کردی به تکاپو افتاده و رسانه های خود را بسیج کردند تا با القای اینکه نیروهای سپاه در این مناطق با سلاح های سنگین مستقر شده اند، به نوعی عقده گشایی کنند.

نگرانی گروهکهای تروریست کومله و دمکرات از حضور سپاه پاسداران در مناطق مرزی

ترس و وحشت را می توان به راحتی در رسانه های گروهکهای کومله و دمکرات، از سپاه پاسداران دید، سردمداران گروهکهای کردی که به دستور اربابان سعودی و اماراتی خود، قصد اعزام تیم های مسلح، به منطقه را دارند با دیدن نیروهای پرشمار سپاه و پیشمرگان کرد مسلمان، نگران موقعیت خود هستند و دچار سردرگمی شده اند.

در بخشی از اخبار رسانه های گروهکهای کردی، در همین ارتباط آمده است؛

نگرانی گروهکهای تروریست کومله و دمکرات از حضور سپاه پاسداران در مناطق مرزی

"مناطق مرزی کرمانشاه نیز از این قاعده مستثنی نبوده و عوامل نظامی رژیم جمهوری اسلامی و بلاخص سپاه، با استقرار نیروهای تحت امر خود و ارسال انواع تجهیزات و سلاح های سنگین نظامی به منطقه عمومی سومار و قصرشیرین این مناطق را کاملا به صورت ملیتاریزه درآورده اند. گزارشات حاکی از آن است که در منطقه ایلام نیز اقداماتی مشابه و جابجایی نیرو و امکانات نظامی و لجستیکی گسترده ای صورت گرفته است."

"مناطق مرزی کردستان ایران از صومای برادوست تا ایلام و حتی بخش هایی از لرستان، با انواع موشک و سلاح های سنگین و نیمه سنگین و گستردگی نیروهای سپاه، به مثابه منطقه ای کاملا جنگی و ملیتاریزه درآمده است"

شایان ذکر است مصطفی هجری سرکرده گروهک دمکرات و عبدالله مهتدی سرکرده گروهک کومله، در سه سال گذشته و همزمان با بالاگرفتن تنش بین ایران و عربستان و آمریکا، تیم هایی را در راستای ناامن کردن مناطق کردنشین کشورمان راهی منطقه کردند که به لطف نیروهای نظامی و امنیتی کشور، اکثر این تیم ها شناسایی و منهدم شده اند و ضربات مهلک سپاه پاسداران به گروهکهای کردی در منطقه، خواب را بر سران این گروهکها آشفته کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا