گزارش آکام نیوز از نشست خبری فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان+ سردار رجبی: ما به خانواده کشته شدگان گروهکهای کردی سرکشی می کنیم

آکام نیوز: به گزارش خبرنگار آکام نیوز در سنندج، سردار پاسدار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه به موضوع مهمی اشاره کردند.

به گزارش آکام نیوز، عطوفت و مهربانی نظام اسلامی را در سخنان سردار رجبی به وضوح می توان دید.

در جایی که سردار رجبی گفتند که ما به خانواده کشته شدگان ضد انقلاب هم سرکشی کرده و از آنها دلجویی می کنیم.

در هیچ جای جهان چنین چیزی وجود ندارد که نظام با خانواده دشمنان قسم خورده ملت ایران و شهروندان کردستان ایران، به این نحو، رفتار کند.

این در حالی است که رسانه های عوام فریب گروهکها مدعی برخورد نامناسب وزارت اطلاعات و سپاه با خانواده پیشمرگان هستند اما امروز سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از چنین برخوردی با خانواده کشته شدگان گروهکهای کردی، سخن می گویند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان که نقش ارزنده و چشمگیری در شناسایی و انهدام تیم های مسلح کومله و دمکرات دارند در همین ارتباط گفتند؛

از جمله اقدامات فرهنگی و اجتماعی انجام شده در راستای کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان، می توان به دلجویی و سرکشی از یک‌هزار و ۶۰ خانواده ضدانقلاب که کشته شده‌اند اشاره کرد و این در حالی است که خیلی از این خانواده ها مشکلاتی دارند و در نشست‌هایی که با آنها داشتیم جالب‌ترین موضوع این است که راهی که کشته شدگانشان داشتند را قبول ندارند و به رهبر انقلاب ارادت و نظام اسلامی ارادت خاص داشته اند.

نکته قابل تامل اینکه همانطوریکه سردار رجبی گفتند، خانواده کشته شدگان گروهکها، به رهبر انقلاب ارادت دارند و نظام اسلامی را قبول داشته و مخالف راهی هستند که فرزندانشان در این راه کشته شدند و این یعنی پروژه فریب!

گروهکهای کردی با انتشار فیلم و تصاویر حماسی و فعالیت های گسترده تبلیغی و به نمایش گذاشتن تصاویر زنان و دختران زیبارو، جوانان کردستانی را اغفال کرده و مدتی بعد در قالب تیم های مسلح آنها را که هیچ تجربه نظامی هم ندارند روانه کشور کرده و به آغوش مرگ می سپارند تا مدتها برای خود خوراک تبلیغاتی داشته باشند و از حکومت اقلیم مستمری بیشتری دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا