هشدار شدیدالحن نیروهای نظامی و امنیتی به ضد انقلاب؛ با هر گونه تحرک گروهکهای تروریست کردی به شدت برخورد خواهیم کرد

آکام نیوز: در پی اعزام تیم های مسلح گروهکهای کومله و دمکرات به مناطق مرزی شمالغرب کشور، نیروهای نظامی و امنیتی کشور؛ به اشرار ضد انقلاب هشدار جدی دادند.

به گزارش آکام نیوز، روز گذشته آئین تکریم و معارفه فرمانده لشکر ۲۲ بیت المقدس استان کردستان، در شهر سنندج برگزار شد.

سردار پاسدار محمدتقی اصانلو با گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدای والامقام انقلاب اسلامی و ۵۴۰۰ شهید کردستان اظهار داشت: «تأمین امنیت» بسیار سخت و «پایداری امنیت» بسیار سخت‌تر از خود امنیت است.

وی افزود: در طول ۴۰ سال گذشته بارها امنیت را در منطقه به‌دست آورده‌ایم اما به دسیسه‌های مختلف دشمنان زیر سؤال رفت.

فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا(ع) شمال‌غرب کشور، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در سفر پر خیر وبرکت به کردستان مبنی بر اینکه باید «امنیت پایدار مردمی» در شمال‌غرب ایجاد شود، تصریح کرد: تمام تلاش نیروهای خدوم سپاه از سال ۸۸ تاکنون در راستای تحقق فرمایشات گهربار رهبری در کردستان بوده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

وی ادامه داد: در راستای «تأمین امنیت پایدار مردمی» کارهای ستادی و عملیاتی زیادی انجام شده و تمام تهدیدات و آسیب‌هایی که امکان ضربه به امنیت را داشته مورد بررسی قرار گرفته و فرمان رهبر معظم انقلاب به‌نحو مطلوب اجرایی شده و امروزه امنیت پایدار در استان حاکم است.

سردار اصانلو با بیان اینکه در حوزه نظامی اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شده است، گفت: در سال ۸۹ بیش از یکهزار و ۶۰۰ کیلومتر مربع از سرزمین‌های استان‌های آذربایجان غربی و کردستان در اختیار دشمن بود و به‌عنوان منطقه آزادشده از آن استفاده می‌کردند؛ در برخی از جاهای مرز میله مرزی نداشتیم اما از سال ۹۰ همه این سرزمین‌ها توسط سپاه از ضدانقلاب گرفته و آزاد شد.

وی با بیان اینکه امروزه یک وجب از خاک ایران در اختیار دشمن نیست، اظهار کرد: دشمنان در هیچ نقاطی از کشور مستقر نیستند و اگر گاهاً حرکت‌های داشته به‌صورت سیار بوده و در صورت مشاهده بلافاصله اقدام و با آنان برخورد می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا(ع) شمال‌غرب ایران با بیان اینکه دشمنان نظام باتمام وجود درصددند امنیت کنونی کشور را خدشه‌دار کنند، گفت: آمریکایی‌ها و منافقین در طول این ۴۰ سال اخیر از هر ترفند و دسیسه‌ای برای براندازی نظام استفاده کردند اما تهدیدات نظامی آنان کارساز نبود و به اهداف شوم خود نرسیدند.

وی افزود: منافقین بیش از ۱۷ هزار نفر را در سطح کشور ساماندهی و مردم مظلوم، پیرزن، پیرمرد، دانش‌آموز و دانشجو را ترور کردند اما نفرت مردم از رژیم صهیونیستی و گروهک‌های ضدانقلاب بیشتر شد.

فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا(ع) شمال‌غرب ایران با بیان اینکه «انقلاب اسلامی» با هیچ ترفندی آسیب نمی‌بیند، خاطرنشان کرد: امروزه حتی اجازه باقی ماندن نیروهای آمریکایی در کشور عراق را نداده‌ایم و آواره کشورهای مختلف شده‌اند.

در ادامه سردار اصانلو روایتی از تلاش گروهکهای تجزیه طلب کردی برای اشغال کردستان در دهه ۶۰، بیان کرد و اظهار داشت؛

گروهک‌های تروریستی «کومله» و «رزگاری» برای در اختیار گرفتن خاک کردستان و شهرهای کردنشین استان آذربایجان غربی تلاش های زیادی انجام دادند، گرچه این گروه‌ها اقداماتی هم انجام دادند اما پس از مدت کوتاهی همه سرزمین‌ها آزاد و به درک واصل شدند.

سردار اصانلو به حرکت‌های برخی دیگر از گروه‌ها همچون «فداییان خلق» اشاره کرد و افزود: این گروه‌ها نیز مرتکب جنایت‌های زیادی شدند و مردم بی‌گناه زیادی را در کشور به قتل و رگبار بستند، لوله‌های نفتی را منفجر و علیه نظام توطئه می‌کردند اما باز هم کنار رفتند.

معاون نیروی زمینی سپاه به گروهکهای کردی هشداری جدی داد و گفت؛ کوچک ترین نگاه سوء با مشت آهنین پاسخ داده می شود و اجازه هیچ حرکتی به گروهکها داده نخواهد شد.

وی با اشاره به جلسات اخیر سران آمریکایی با گروهک‌های ضدانقلاب گفت: آمریکایی‌ها برای جنگ و برهم‌زدن امنیت پایدار شمالغرب ایران، همه تجهیزات و سلاح در اختیار آنان گذاشته‌اند تا بلکه احساس امنیت را از مردم بگیرند چراکه سرمایه‌گذاران و مردم در کردستان و آذربایجان غربی «امنیت» را کاملاً احساس می‌کنند اما دشمنان از این واقعیت ناراحتند.

فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا(ع) شمال‌غرب ایران با اشاره به شایعه‌سازی دشمن در فضای مجازی و بزرگ‌نمایی مشکلات گفت: گرچه شاید برخی‌ها فریب این تبلیغات فریبنده را بخورند اما مردم پشت سر رهبری در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و در کنار هم از پیچ تاریخی فشار نظام سلطه عبور می‌کنند.

در همین ارتباط نیروهای امنیتی کشور نیز به گروهکهای کردی هشدار دادند منبعد هر تیم وابسته به گروهکها وارد کشور شوند برخورد بسیار جدی با آنها و حامیان منطقه ای این گروهکها خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا