سندی دیگر از مزدوری گروهکهای تجزیه طلب؛ حزب منحله دمکرات کردستان خواستار حمله نظامی آمریکا به ایران شد!

آکام نیوز: مصطفی هجری سرکرده گروهک تجزیه طلب حزب دمکرات کردستان ایران در پیامی به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خواستار حمله نظامی به ایران شد.

به گزارش آکام نیوز، حزب منحله دمکرات کردستان ایران همانطوریکه انتظار می رفت پس از رد درخواست مذاکره  دونالد ترامپ، توسط رهبر معظم انقلاب، با صدور بیانیه ای خواستار مداخله نظامی در کشورمان شد.

بر این اساس، گروهک حزب دمکرات کردستان ایران، شاخه مصطفی هجری، به صورت رسمی حمایت خود را از جنگ خارجی برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

در همین ارتباط، نمایندگی حزب دمکرات در "همبستگی برای آزادی و برابری در ایران " طی  اطلاعیه ای با نام "جهت تنویر افکار عمومی" اعلام کرد؛

حزب دمکرات کردستان ایران، همیشە از تمام اعمالی کە در چارچوب سرنگونی رژیم یا به منظور تضعیف این ایران انجام می‌شوند، استقبال نموده و بر این سیاست نیز اصرار دارد.

منظور مستقیم حزب دمکرات، جنگ خارجی است که در بیانیه  "همبستگی برای آزادی و برابری در ایران"  که حزب دمکرات، آن را امضا کرده است، همبستگی برای آزادی و برابری در ایران، درگیری نظامی و جنگ را در منطقه قاطعانه محکوم کرده بود.

 متن بیانیه حزب دمکرات کردستان به این شرح است؛

جهت تنویر افکار عمومی

پس از آغاز تنش‌ها‌ میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منقطه و برخی دیگر از کشورها، "همبستگی برای آزادی و برابری در ایران" که از ١٠ حزب و سازمان، از جمله حزب دمکرات کردستان ایران تشکیل شده است در تاریخ دوم خرداد ماه ٩٨، برابر با ٢٣ مه ٢٠١٩ میلادی بیانیه‌ای را منتشر کرد.

این بیانیه کە تحت عنوان “بالا گرفتن تنش، افزایش خطر جنگ” منتشر شده، موجب نگرانی برخی از اعضای حزب و همچنین بخشی از دوستان و هواداران حزبمان شده است.

بدینوسیله افکار عمومی کردستان را آگاه می‌سازیم که متن کلی این بیانیه سیاست حزب دمکرات کردستان ایران نمی باشد.

حزب دمکرات کردستان ایران سیاست‌های آشوب‌گرانه‌ی جمهوری اسلامی را دلیل اصلی ایجاد این بحران‌ها می‌داند.

حزب دمکرات کردستان ایران همیشە از تمام اعمالی کە در چارچوب سرنگونی ایران یا به منظور تضعیف ایران انجام می‌شوند، استقبال نموده و بر این سیاست نیز اصرار دارد.

در رابطه با انتشار این بیانیه اشتباهی از سوی نمایندگی حزب دمکرات کردستان ایران در "همبستگی برای آزادی و برابری در ایران" رخ داده و بدین منظور عذرخواهی می‌کنیم.

و به این ترتیب گروهک موسوم به حزب دمکرات کردستان ایران که از ۳ سال پیش به استخدام رسمی عربستان سعودی و از ۲ سال پیش نیز به استخدام سرویس های اطلاعاتی امارات درآمده، علنا اعلام کرد خواستار حمله نظامی به ملت ایران است.

گروهک دمکرات در حسرت تبدیل شدن کردستان ایران به اقلیم کردستان ایران است تا با کمک اربابان آمریکایی، صهیونیستی و عربستانی خود، همچون بارزانی ها سالها مردم کردستان را تحت سلطه خود بگیرد و از آنجائیکه این گروهک از سوی مردم کردستان طرد شده و دیگر امیدی به کمک مردم ندارند دست به دامان آمریکا شده اند تا حداقل از طریق حمله نظامی آنها هم به نان و نوایی رسیده و به زور بر مردم حکمرانی کنند، آرزویی که به گور خواهند برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا