جنایت تکاندهنده مدعیان آزادی+ قتل تکاندهنده عضو تسلیمی پژاک توسط پژاک!

آکام نیوز/اختصاصی: برابراخبار واصله از مریوان، مطلع شدیم شامگاه چهارشنبه ۲۹/۰۳/۱۳۹۸،راس ساعت ۲۰:۰۰، یکی از اهالی روستای گویزه کوره از توابع بخش مرکزی شهر مریوان، به نام سامان دانشور در داخل روستای محل زندگی خود، مورد هدف تیراندازی قرار گرفت و کشته شد.

به گزارش آکام نیوز، سامان دانشور از اعضای تسلیمی و تواب گروهک پژاک بود که مدتی بعد از تسلیم شدن، متاسفانه توسط نیروهای فرقه پژاک مورد انتقام گیری قرار گرفت و جانش را بدون هیچ دلیلی از دست داد، تنها گناه سامان فرار از فرقه پژاک و بازگشت به آغوش وطن و خانواده خود بود.

لازم به ذکر است از ساعت ۰۵:۰۰ بامداد سه شنبه، سپاه پاسداران، کوه میراجی مریوان محل حضور گروهک پژاک را هدف توپ باران شدید قرار داد که از تلفات آنها تاکنون خبری مخابره نشده است و بدنبال آن نیز در غروب روز بعد (چهارشنبه) ساعت ۲۰:۰۰، چنین اقدامی از طرف گروهک تروریستی انجام شد و این عضو تسلیمی پژاک کشته می شود.

جنایت های درون گروهی در بین گروهکها مرسوم است و افراد زیادی نیز هستند که موفق به فرار نمی شوند و بدون اینکه نامی از آنها برده شود، در داخل گروهکها کشته می شوند، افرادی نیز که موفق به فرار می شوند این گونه مورد انتقام این گروهکها قرار گرفته و بدون اینکه در هیچ دادگاهی محاکمه شده باشند و یا جرمی مرتکب شده باشند این چنین کشته می شوند و این ماهیت واقعی این گروهکهاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا