فوری/هشدار دولت هلند به اتباع این کشور: به دلیل حضور گروهکهای کومله و دمکرات به کردستان ایران سفر نکنید!

آکام نیوز: در یک ماه گذشته کشورهای آلمان و دانمارک با صدور اطلاعیه هایی جداگانه از شهروندان خود خواستند تا به کردستان و سیستان و بلوچستان سفر نکنند.

به گزارش آکام نیوز، وزارت امور خارجه دانمارک و آلمان به شهروندان خود هشدار دادند به دلیل حضور گروهکهای دمکرات و کومله و ایجاد ناامنی توسط این گروهکها به هیچ عنوان به این منطقه سفر نکنند.

به دنبال هشدارهای وزارت خارجه دانمارک و آلمان، امروز نیز وزارت امور خارجه هلند هم سفر اتباع خود به کردستان را ممنوع اعلام کرد و از شهروندان خود درخواست کرد به کردستان سفر نکنند.

وزارت خارجه هلند دلیل این اقدام را حضور گروهکهای دمکرات و کومله اعلام کرد و به همین دلیل مردم هلند را از سفر به کردستان منع کرد.

متاسفانه حضور گروهکهای کردی از دهه ۶۰ تا کنون در مناطق مرزی موجبات ناامنی در این منطقه را فراهم کرده و بهترین فرصت برای مردم عزیز کردستان جهت سرمایه گذاری کشورهای خارجی در این منطقه را از بین برده است.

حضور توریست های خارجی برای مردم کردستان می توانست درآمدزا باشد، اما متاسفانه گروهکهایی که مدعی مبارزه برای مردم کردستان هستند برای این مردم، دست آوردی جز رشد روزافزون فقر، بیکاری، کولبری و ناامن شدن منطقه نداشته اند و این مردم کردستان هستند که باید تاوان این گروهکها را پس بدهند و باید تاسف خورد از اینکه تحرکات این گروهکها باعث شده سه کشور آلمان، دانمارک و هلند از اتباع خود بخواهند به کردستان سرسبز ایران سفر نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا