گزارشی از پشت پرده فعالیت های رسانه ای دشمن؛ به فریب خوردگان در داخل کشور وعده مطرح شدن نامشان در تلویزیون من و تو داده می شود

آکام نیوز: یکی از اعضای حزب منحله دمکرات کردستان ایران از نفوذ خود در تلویزیون من و تو استفاده می کند تا از این طریق به وعده هایی که به فریب خوردگان می دهند، عمل کنند.!

به گزارش آکام نیوز، یک منبع موثق خبری گزارش داد که سردمداران گروهک های کردی، به فریب خوردگان داخل کشور وعده می دهند در صورتیکه با این گروهکها همکاری کنند و در حین همکاری دستگیر و بازداشت شوند، نام آنها در تلویزیون من و تو پخش می شود تا به راحتی پس از آزادی پناهندگی سیاسی بگیرند!

در همین راستا هیمن سیدی عضو حزب دمکرات کردستان ایران که در تلویزیون من و تو استخدام شده است آدرس سایت های گروهک دمکرات را در اختیار اتاق خبر من و تو قرار داده تا از طریق این برنامه نام دستگیرشدگان گروهکها اعلام شود و به این ترتیب نیروهای فعال ضد انقلاب در داخل کشور پس از آزادی بتوانند به یکی از کشورهای اروپایی مهاجرت کرده و فایل برنامه ای که در آن از آنها نام برده شده را به دولت های اروپایی تحویل دهند و با این ترفند پناهندگی بگیرند.

در ماههای اخیر بارها در برنامه اتاق خبر شبکه بهایی من و تو، نام افرادی برده شده که در شهرهای کوچک آذربایجان غربی و کردستان به جرم های امنیتی دستگیر شده اند.

نکته قابل توجه اینکه در تلویزیون من و تو بدون اینکه اتهام افراد ذکر شود تنها به نام افراد دستگیر شده بسنده می شوند تا به این ترتیب وعده ای که سرکردگان گروهکها، به فریب خوردگان می دهند عملی شود.

این در حالی است که دولت های اروپایی تنها به نام این افراد بسنده نمی کنند و پرونده دستگیری آنها را نیز مورد بررسی قرار می دهند که اگر جرم آنها سنگین نباشد از اعطای پناهندگی به آنها خودداری می شود.

در یکسال گذشته دهها فریب خورده با همین ترفند شبکه من و تو وارد اروپا شده اند اما دولت های اروپایی از اعطای پناهندگی به آنها خودداری کرده و این افراد را دیپورت کرده اند.

لازم به ذکر است از زمان ورود هیمن سیدی عضو حزب دمکرات به شبکه من و تو، تمام رسانه های وابسته به حزب دمکرات در این تلویزیون معرفی شده اند و فریب خوردگان زیادی هم به امید آنکه بتوانند پناهندگی بگیرند با شعارنویسی و حرکات ابتدایی تلاش کرده اند تا توسط نیروهای امنیتی و نظامی دستگیر شوند تا با این ترفند نامشان در من و تو برده شده و پناهندگی بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا