حضور پیشمرگان تا دندان مسلح حزب دمکرات و رعب و وحشت کودکان روستاهای مرزی+ تصاویر

آکام نیوز: گروهک حزب دمکرات، علی رغم هشدارهای مکرر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همچنان تیم های مسلح خود را روانه مناطق مرزی کردستان ایران می کنند.

به گزارش آکام نیوز، بر اساس گزارش رسیده از طریق یکی از روستانشینان مرزی کشورمان، یکی از تیم های مسلح حزب دمکرات کردستان ایران به قصد اخاذی و ایجاد فضای رعب و وحشت وارد روستای آنها شده و با اقدامات شرارت آمیز موجبات ناامنی و ترس مردم را فراهم کرده اند.

حضور تروریستهای تا دندان مسلح حزب دمکرات و رعب و وحشت کودکان روستاهای مرزی+ تصاویر

حزب منحله دمکرات کردستان در تبلیغات خود مدعی هستند که به محض ورود به روستاهای مرزی کردستان ایران، مردم با شور و شوق به استقبال آنها می روند، اما همانطوریکه در تصاویری که بدستمان رسیده می بینید، این تنها کودکان هستند که با ترس و وحشت اواخر شب در حال نگاه کردن به سلاح های آنها هستند.

اما بر پایه گزارش دریافتی، مطلع شدیم یکی از همین تیم های مسلح، با حضور تا دندان مسلح خود، باعث ایجاد فضای رعب و وحشت و ترس در بین کودکان و سالخوردگان روستا شده اند و همین امر باعث اختلالات شدید روحی و روانی کودکان کردستانی شده است.

متاسفانه حضور این تیم های مسلح نه تنها به قصد ایجاد فضای رعب و وحشت و خودنمایی بوده بلکه به قصد اخاذی از خانواده های روستایی نیز می باشد و به نام " یارمه تی به حزب" ( کمک مالی به حزب)، پول های کلانی از مردم روستا با زور اسلحه دریافت کرده اند.

یکی از روستائیان گزارش داده که فرمانده یکی از همین تیم های مسلح، به رئیس شورای روستا هشدار داده تا گذشت ۳ ساعت از زمان خروج آنها از روستا اگر نیروهای نظامی و امنیتی در جریان حضور آنها قرار بگیرند، نام رئیس شورا و اعضای شورای روستا را در اختیار سران حزب در شمال عراق قرار داده اند تا اگر اتفاقی برای آنها افتاد، این افراد به اتهام لو دادن نیروهای دمکرات، کشته می شوند!

حضور تروریستهای تا دندان مسلح حزب دمکرات و رعب و وحشت کودکان روستاهای مرزی+ تصاویر

شایان ذکر است در چند روز گذشته سرداران سپاه پاسداران با حضور خود در مناطق مرزی شمالغرب کشور، ضمن بازدید از این مناطق، دستوراتی را برای امنیت بیشتر مناطق مرزی صادر کرده اند و امیدواریم از این پس هیچ تیم دشمن، جرات حضور و عرض اندام در داخل کشورمان را پیدا نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا