حملات بی سابقه گروهکها به هنرمندپرآوازه کرد؛ گروهکهای کردی استاد مظهر خالقی را مزدور و خائن معرفی کردند

آکام نیوز: بازگشت غرور انگیز استاد مظهر خالقی به کشور، با خشم و عصبانیت شدید گروهکهای تجزیه طلب کردی روبرو شده و رسانه های دشمن، به این استاد هنرمند کرد، هتاکی کردند.

به گزارش آکام نیوز، اسطوره موسیقی اصیل کردستان، استاد مظهر خالقی بعد از نزدیک به ۴۰ سال دوری از وطن در میان استقبال گرم استاندار کردستان و مسئولان دولتی و هنری، وارد ایران شد.

گروهکهای ضد انقلاب، استاد مظهر خالقی را مزدور و خائن معرفی کردند

استاد خالقی به دعوت رسمی جمهوری اسلامی ایران و به منظور شرکت در کنگره بین المللی مشاهیر کرد، عصر روز دوشنبه دهم تیرماه ۱۳۹۸، از طریق مرز باشماق مریوان وارد این شهر شد و پس از استقبال بهمن مرادنیا استاندار کردستان، عازم زادگاه خود سنندج شد.

هه وال ابوبکر استاندار سلیمانیه نیز در این سفر استاد خالقی را همراهی می کرد، همچنین تعداد زیادی از هننرمندان و اساتید شاخص کرد در حوزه های مختلف هنری از نقاط مختلف جهان، که در هنر خود خوش درخشیده اند، در این کنگره حضور داشتند تا علاوه بر اینکه مردم آنها را بیشتر بشناسند از آنها هم تجلیل بهمل بیاید.

باقر خالقی با نام مستعار مظهر خالقی متولد ۱۸ شهریور ۱۳۱۷ خواننده و اهل سنندج است.

خالقی متفاوت ترین سبک موسیقایی را ارائه کرده و سبک های مختلفی از موسیقی فولکلور کردی را عرضه کرده است.

ترانه نسیم پاییزی از مشهورترین ترانه های استاد خالقی است که مورد ستایش طرفدارانش قرار گرفته است.

وی باجناق جلال طالبانی رئیس جمهور سابق عراق و رهبر اتحادیه میهنی کردستان عراق است.

در چند روز گذشته و با حضور این هنرمند برجسته در کشورمان، متاسفانه گروهکهای تجزیه طلب کردی به شدت به شخصیت ایشان تاختند و استاد خالقی را با عناوین و القاب زشت و ناپسند، مورد سرزنش قرار دادند.

گروهکهای کردی که طراحان اصلی این حملات در شبکه های اجتماعی هستند با درج نوشته هایی سازماندهی شده، استاد خالقی را که تا قبل از برگشت به کشور مورد ستایش قرار می دادند و او را یک کرد اصلی می خواندند، امروز او را یک مزدور و خائن خوانده و به شدت به ایشان حمله کردند.

رسانه های وابسته به ضد انقلاب نیز هماهنگ با هواداران خود، حضور استاد خالقی در کشورمان را به نشانه شکست برای خود و پیروزی برای جمهوری اسلامی ایران خوانده و بارها به شخصیت ایشان توهین و بی حرمتی کردند.

در اقدامی دیگر یکی از خوانندگان وابسته به گروهک کومله نجم الدین غلامی، نیز به شخصیت استاد خالقی اهانت کرده و ایشان را مزدور جمهوری اسلامی خطاب کردند.

گروهکهای ضد انقلاب، استاد مظهر خالقی را مزدور و خائن معرفی کردند

گروهکهای ضد انقلاب، استاد مظهر خالقی را مزدور و خائن معرفی کردند

گروهکهای ضد انقلاب، استاد مظهر خالقی را مزدور و خائن معرفی کردند

گروهکهای ضد انقلاب، استاد مظهر خالقی را مزدور و خائن معرفی کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا