اختصاصی/آکام نیوز/پیام رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پی شهادت جمعی از پاسداران پیرانشهری

آکام نیوز/اختصاصی: در پی شهادت ۳ نفر از پاسداران در منطقه عمومی و مرزی پیرانشهر، توسط گروه موسوم به مدافعان شرق کردستان وابسته به حزب دمکرات کردستان، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش آکام نیوز، متن کامل این پیام که بصورت اختصاصی برای آکام نیوز ارسال شده است به شرح زیر است؛

"بسم الله الرحمن الرحیم"

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ

عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ

"به کسانی که جنگ بر انان تحمیل گردیده اجازه جهاد داده شده است چرا که مورد ستم قرار گرفته اند و خدا بر یاری انها تواناست."

خبر شهادت مظلومانه دلیر مردان و رزمندگان عشایر از اصحاب با وفای انقلاب اسلامی به دست تروریست ها و مزدوران کوردل ، که موجب تالم وتأثر فراوان گردید.

شهادت همرزمان سردار شهید کردستان ناصر کاظمی و شهدای عزیز و بزرگ منگور شهید محمد امین احمدی در سال ۶۱ در بادین اباد پیرانشهر میثاقی مقدس بین پاسداران و رزمندگان منگوری ایجاد کرد که تا به حال و اینده ادامه خواهد داشت.

اینجانب که در دوران دفاع مقدس افتخار همرزمی با رزمندگان منگوری در پیرانشهر و مهاباد را داشتم همواره بر این دوران بعنوان دوران پر افتخار نظام جمهوری اسلامی می نگرم.

جمهوری اسلامی ایران مجاهدت های عشایر زرزا منگور _مامش _ و مبارزات مخلصانه شهیدان حسین باپیر – شهید امین عشایری – شهید کهنه پیران – شهید عیسی زرزا شهید محمدامین احمدی رئیس عشیر منگور و فرمانده پیشمرگان کرد مسلمان مهاباد و شهید حاج کاک محمد قادری جلدیان به عنوان برگی مقدس از تاریخ دفاع مقدس فراموش نخواهد کرد.

این حادثه تروریستی و شهادت مظلومانه همرزمانم برادران ، سردار شهید سرتیپ دوم پاسدار حاصل احمدی، ستار بیروتی و امید مولازاده را به ملت شریف کردستان و به ویژه مردم شهید پرور پیرانشهر تسلیت گفته ، از خداوند متعال برای شهدای این حادثه، علو درجات و همنشینی با سالار شهیدان و برای بازماندگان معزز ان ها صبر و شکیبایی، مسألت دارم.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور

سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا