اختصاصی/آکام نیوز/پیام مهم فرمانده قرارگاه سایبری و رئیس هیئت رزمندگان غرب و شمالغرب خطاب به گروهکهای کردی

آکام نیوز/اختصاصی: فرمانده قرارگاه سایبری و رئیس هیئت رزمندگان غرب و شمال غرب کشور، با صدور پیام مهمی، شهادت ۳ نفر از پاسداران رشید پیرانشهری را تسلیت گفتند.

به گزارش آکام نیوز، متن این پیام که اختصاصی برای آکام نیوز ارسال شده است منتشر می شود.

لازم به ذکر است، سرتیپ ۲ پاسدار حاصل احمدی، ستار پیروتی و امید ملازاده، هفته گذشته توسط گروهک حزب دمکرات کردستان در حوالی ترمینال روستایی پیرانشهر ترور شدند.

متن کامل پیام مهم سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و رئیس هیئت رزمندگان غرب و شمالغرب کشور، به شرح ذیل است؛

"بسم الله الرحمن الرحیم"

"ومن یطع الله والرسول فأولئک مع الذین أنعم الله علیهم من النبیین والصدیقین والشهداء والصالحین وحسن أولئک رفیقا"

{شهیدان خود تجسم همه شگفتی ها و زیبایی دوران جهاد فی سبیل الله اند}

حضرت امام خمینی (ره)

مردم مسلمان و انقلابی ، دلاور مردان آذربایجان غربی

حماسه پر افتخار و غرور آفرین هشت سال دفاع مقدس یکی از صفحات زرین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید که بر پیشانی تاریخ این مرز و بوم کهن می درخشد و به راستی دهه اوّل انقلاب ملت رشید ایران اسلامی طی ۳۰۰ سال گذشته بی نظیر بوده چرا که ضمن حفظ امنیت داخلی در مقابله با تجاوزگری های بیگانه ، شجاعانه مقاومت نموده و یک وجب از خاک ایران اسلامی را از دست ندادند.

در صحیفه پر برکت شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نام دلیر مردان مسلمان کرد و عشایر جنگجو از تلأ لو خاصی برخوردار است.

شهیدان سرزمین مجاهدت های خاموش شهید بروجردی، شهید ناصر کاظمی ، شهید کاوه و شهید باکری همواره در کنار سلحشوران دلاور این خطه همچون شهدای عشایر، زرزا ،منگور . کهنه پیران ، امین عشایری ، مامش و قادری به دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی پرداخته و سدی در مقابل با تروریست های وابسته به استکبار جهانی ایجاد نمودند.

همزمان با شکست های پی در پی استکبار صهیونیستی بین المللی و خائنین به میهن اسلامی و کردستان عزیز ، ایادی بیگانگان سه تن از رزمندگان غیور قرارگاه حمزه سید الشهداء را در حین مأموریت به نام های سرتیپ ۲ پاسدار حاصل احمدی ، ستار پیروتی و امید ملازاده را به فیض شهادت رسانیده.

اینجانب به عنوان یکی از رزمندگان غرب و شمالغرب، این حادثه تروریستی را محکوم کرده و به خانواده های محترم این عزیزان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

در پایان ثبات قدم شما مردم عزیز، فهیم، بصیر، انقلابی، شجاع و ولایتمدار استان آذربایجان غربی به ویژه شما عشایر مرز دار و دلاور را در صراط مستقیم قران و عترت با تبعیت از فرمانده کل قوا حضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای خواستارم.

درود خدا به رزمندگان و سلحشوران قرارگاه حمزه به خصوص دلاورمردان مسلمان کرد که همه تهدیدات دشمنان اسلام را با مقاومت و شجاعت خود خنثی نمودند.

{فرمانده قرارگاه سایبری و رئیس هیئت رزمندگان غرب و شمالغرب}

"سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا