گزارش مضحک پلنوم کمیته مرکزی حکمتیست/ حکمتیست از کارگران چه می خواهد؟!

آکام نیوز: پلنوم چهل و ششم کمیته مرکزی گروهک موسوم به کمونیست کارگری – حکمتیست، برگزار شد.

به گزارش آکام نیوز، در این پلنوم که تفاوتی با گزارش های قبلی پلنوم کمیته مرکزی حکمتیست نداشت، صرفا به موضوعات کارگری اشاره شده بود، موضوعی که در شعار در خط رسمی این گروهک قرار دارد اما در عمل هیچگاه نه تنها قدمی برای کارگران زحمتکش ایران برنداشته اند بلکه با نفوذ در بین توده های کارگران زحمتکش و سوء استفاده از مطالبات آنها، تلاش می کنند تا سمت و سوی تجمعات و مطالبات کارگری را به سمت سیاستهای حکمتیست بکشانند و در این راستا باعث گرفتار شدن شمار زیادی از کارگران شده اند بخصوص در هفت تپه که شاهد بودیم حکمتیست از کارگران زحمتکش هفت تپه نهایت سوء استفاده سیاسی و تبلیغاتی را برده و از لیدرهای خود درخواست کردند تا شعارهای انحرافی و ضد ایرانی حکمتیست در راس شعارها و خواسته های کارگران قرار بگیرد و به این ترتیب موجب قانون شکنی و انحراف مسیر مطالبات کارگری شدند.

تشویق و ترغیب کارگران به سر دادن شعارهایی نظیر نان، آب، آزادی و آزادی، برابری، حکومت کارگری، هیچ ارتباطی به خواسته ها و مطالبات این صنف نداشت و تنها پیاده کردن شعارهای تبلیغاتی این گروه خارج نشین بود.

بازداشت و دستگیری کارگرانی که خواسته یا ناخواسته این شعارها را بر زبان رانده بودند، باز هم باعث سوء استفاده این گروه خارج نشین شد.

تمام این مسائل نشان می دهد، همانطوریکه در گزارش پلنوم چهل و ششم کمیته مرکزی حکمتیست آمده است، این گروه نه تنها پیگیر خواسته ها و مطالبات کارگران نیست بلکه تنها در تلاش برای معرفی خود و مطرح کردن شعارهای سیاسی از طریق کارگران فریب خورده است.

انحلال حکمتیست نیز به زودی محقق خواهد شد چرا که خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که پلنوم و کمیته مرکزی، اختلافات زیادی دارند و به زودی خبرهای مهمی از انشقاق درون گروهی در حکمتیست منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا