فوری/ پس لرزه های دستگیری روح الله زم/ سرکرده گروهک کومله، از کردستان عراق فرار کرد

آکام نیوز: در روزهایی که اخبار ضد و نقیضی از نحوه دستگیری روح الله زم مدیر آمد نیوز، منتشر می شود و ضد انقلاب هر کدام، تحلیل هایی را در خصوص دستگیری مدیر آمد نیوز مطرح می کنند، سرکرده کومله از زمانیکه گفته شده روح الله زم احتمالا در کردستان عراق دستگیر شده است، اردوگاه کومله را ترک کرده است.

به گزارش آکام نیوز، عبدالله مهتدی دو روز بعد از پخش اعترافات روح الله زم و انتشار اخباری مبنی بر اینکه زم در کردستان عراق دستگیر و به ایران برگردانده شده است، همراه ۴ تیم از واحد آماده( تیم حفاظت از رهبری کومله) اردوگاه زرگویزله در سلیمانیه کردستان عراق را ترک کرده و سریعا به اربیل رفت.

مهتدی پس از ملاقاتی کوتاه با یکی از اعضای رهبری حزب دمکرات کردستان عراق در منطقه عنکاوه اربیل، راهی فرودگاه این شهر می شود و کردستان عراق را به مقصد سوئد ترک می کند.

همزمان با خروح عبدالله مهتدی از کردستان عراق، برخی اعضای کمیته مرکزی این گروهک نیز آماده ترک کردستان هستند و تا مطمئن نشوند که خطری آنها را تهدید نمی کند به این منطقه بر نمی گردند.

گفته می شود حکومت اقلیم کردستان عراق به سرکردگان ضد انقلاب خصوصا سرکرده دمکرات هشدار داده برای مدتی در کردستان عراق آفتابی نشوند و فعلا به بهانه ای از این منطقه فرار کنند.

از زمان دستگیری روح الله زم، سرکردگان ضد انقلاب در بهت و حیرت اقتدار سپاه هستند و در این ارتباط هیچ واکنشی نشان نداده اند و همچنان سکوت کرده اند.

اما اینجا یک سوال مطرح است آیا عبدالله مهتدی هدف بعدی است؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا