بازداشت پسرحسین یزدان پناه سرکرده حزب منحله آزادی کردستان و آزادی او با نفوذ حسین یزدان پناه

آکام نیوز: جزئیات جدیدی از بازداشت و آزادی پسر حسین یزدان پناه سرکرده حزب آزادی کردستان در این گزارش منتشر می شود

به گزارش آکام نیوز، چگونگی بازداشت و سپس آزادی پسر سرکرده حزب آزادی کردستان، به این شرح است؛

موکریان پسر حسین یزدان پناە کە بە چند دختر و زن در اردوگاه حزب آزادی کردستان (پاک) در حوالی کرکوک و اربیل، تجاوز کردە بود، با شکایت تعدادی از دختران و زنان، توسط آسایش اربیل بازداشت شد.

متاسفانه به دلیل رابطه نزدیک و بسیار خوبی که حزب دمکرات کردستان عراق به رهبری مسعود بارزانی با این گروهک و شخص حسین یزدان پناه دارد، آسایش اربیل، بدون آنکه موکریان یزدان پناه را تحویل دستگاه قضایی بدهد، با تماس مسئولان حزب دمکرات کردستان عراق و دخالت آنها در این پرونده، نامبرده را چند روز بعد از بازداشت از زندان آزاد کرد.

جزئیات بازداشت و آزادی فرزند سرکرده حزب منحله آزادی کردستان / انتشار تصاویر پسر حسین یزدان پناه برای اولین بار

این خبر به دلیل نفوذ پدر موکریان (حسین یزدان پناه) هرگز رسانه ای نشد و در هیچ خبرگزاری کردستان، منتشر نشد.

دختران و زنانی که مورد تجاوز موکریان یزدان پناه قرار گرفته بودند، ناچار شدند شکایت خود را به حکومت اقلیم کردستان عراق برسانند اما باز هم نتیجه ای نگرفتند.

در نهایت تعدادی از این دختران و زنان که تحت فشار شدید حسین یزدان پناه و پارتی قرار داشتند، به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران پناه بردند و با دریافت امان نامه، به وطن بازگشتند و هم اکنون در داخل کشور حضور دارند، این افراد قرار است بزودی جزئیات این پرونده جنجالی را فاش کنند.

این اولین باری نیست کە چنین اتهامات سنگینی متوجە کادرهای ردە بالای این گروهک و خانواده یزدان پناه می شود.

شخص حسین یزدانپناە در این گروهک، علاوە بر تجاوز، پرونده هایی همچون، گروگان گیری خانواده فریب خوردگان، شکنجە و قتل کسانی کە قصد فرار از این گروهک را دارند، دارد که هرگز رسیدگی نشدند و دلیل آن نیز، حمایت مسعود بارزانی از این جنایتکاران تروریست است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا