افشای محل برگزاری کنگره ۱۷ حزب دمکرات کردستان/ همکاری کامل اتحادیه میهنی با حزب دمکرات!

آکام نیوز/اختصاصی: از اردوگاه کویه حزب دمکرات کردستان – حدک، خبر می رسد که کنگره ۱۷ حزب دمکرات کردستان تحت تدابیر شدید امنیتی و با کمک عجیب اتحادیه میهنی کردستان عراق به حزب دمکرات برای برگزاری کنگره ۱۷، برگزار شده است.

به گزارش آکام نیوز، حزب دمکرات کردستان از ترس موشک باران مجدد سپاه پاسداران، این بار کنگره را نه در داخل اردوگاه بلکه تحت تدابیر شدید امنیتی و سانسور شدید خبری و رسانه ای و منع رفت و آمد و مرخصی برای اعضا و پیشمرگان، در محل دیگری برگزار کرد.

این محل که برای اولین بار در آکام نیوز فاش می شود، "هتل مام جلال در دوکان" بوده است.

اعضای حزب دمکرات کردستان در طول این چند روز که کنگره ۱۷ در جریان بود، با همکاری اتحادیه میهنی کردستان عراق کنگره را به هتل مام جلال در بوکان برده و این در محل کنگره را برگزار کردند تا از تیررس حملات احتمالی سپاه در امان باشند.

نکته تاسف بار در این است که اعضای کمیته مرکزی با اسکورت ویژه و کامل اتحادیه میهنی کردستان در هتل مام جلال در دوکان، در محل کنگره حضور پیدا کردند و تمام مراحل برگزاری کنگره با همراهی اتحادیه میهنی انجام شد.

این کنگره از ۲ روز قبل آغاز شده بود و امروز در سومین روز و پایان خود، اعضا در انتخابی غیرمنتظره، رای به برکناری مصطفی مولودی دبیرکل کنونی و جایگزینی خالد عزیزی دادند و به این ترتیب خالد عزیزی مجددا سرکرده دمکرات شد.

دکتر آسو حسن زاده یکی از نامزدهای پست دبیرکلی، بلافاصله پس از این انتخاب، از سمت خود استعفا داد.

قادر وریا نیز دقایقی قبل از سمت خود کناره گیری کرد و اعضای نزدیک به مصطفی مولودی همچنان در حال استعفا هستند و اوضاع در اردوگاه بحرانی است.

منتظر اخبار جدید در همین ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا