خبرفوری/ هشدار به مردم کردستان/مراقب نفوذ کومله و دمکرات در تجمعات اعتراضی باشید

آکام نیوز: خبرنگاران آکام نیوز در استان کردستان از بروز تجمعات مدنی مردم در اعتراض به افزایش قیمت بنزین در شهرهای مختلف کردستان از جمله سنندج و سقز خبر می دهند.

به گزارش آکام نیوز، این تجمعات که مسالمت آمیز هستند با تحریک عبدالله مهتدی سرکرده گروهک کومله و مصطفی هجری سرکرده گروهک حزب دمکرات کردستان ایران در حال به انحراف رفتن هستند.

لحظاتی پیش عبدالله مهتدی سرکرده کومله در مصاحبه زنده با تلویزیون سلطنتی ایران اینترنشنال که با بودجه عربستان سعودی اداره می شود، مردم کردستان را تشویق به شورش کرد.

متاسفانه رسانه های کومله و دمکرات بصورت سازماندهی شده و به دستور اربابان سعودی و آمریکایی خود، به هواداران و اعضای تشکیلات مخفی خود، دستور داده اند که با نفوذ در بین مردم معترض، اعتراضات را به خشونت بکشانند و در همین راستا پروژه تکراری شهیدسازی را نیز آغاز کرده اند.

رسانه های وابسته به کومله و دمکرات با انتشار اخبار دروغ از سنندج اعلام کرده اند که تعدادی از مردم معترض کشته شده اند!!

این در حالی است که این رسانه ها، به دلیل دروغ بودن و شانتاژ خبری این موضوع، هیچ نامی از افراد به اصطلاح کشته شده نمی برند چرا که فردی در این تجمعات کشته نشده اند و این شیوه عوام فریبی کومله و دمکرات تنها با هدف دامن زدن به آتش خشم معترضان اطلاع رسانی می شود.

کومله و دمکرات که از هر فرصتی برای عرض اندام استفاده می کنند امروز نیز سعی دارند تا از آب گل آلود ماهی گرفته و باعث دستگیری مردم معترض شده و به این شیوه، نام خود را بر سر زبان ها بیندازند.

یک منبع آگاه به آکام نیوز خبر داد که تعدادی از عوامل نفوذی کومله در این تجمعات دستگیر شده اند.

این افراد اعتراف کرده اند که به دستور سرکردگان کومله، قصد نفوذ در بین مردم را داشتند تا با تشویق مردم به سر دادن شعارهای ضد نظام، باعث زدوخورد مردم با نیروهای نظامی و امنیتی شوند.

به اطلاع مردم استان کردستان می رسانیم که مراقب دسیسه دشمن باشند و در دام توطئه های آنها گرفتار نشوند و افراد نفوذی را که قصد منحرف کردن مسیر تجمعات را به سمت امنیتی دارند و یا شعارهای تحریک کننده سر می دهند به نهادهای امنیتی معرفی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا