خبرفوری/ چند عضو مسلح کومله در تجمعات کردستان، لحظاتی پیش شناسایی و دستگیر شدند+ شناسایی عوامل اصلی ادامه دارد

آکام نیوز/اختصاصی: یک منبع مطلع در کردستان از شناسایی و دستگیری چند عضو تشکیلات مخفی گروهک کومله در سنندج و مریوان خبر داد.

به گزارش آکام نیوز، دستگیرشدگان طبق اعترافات اولیه اذعان داشتند که از طرف سرکردگان کومله در شمال عراق، ماموریت داشتند تا وارد تجمعات مردمی شده و اقدام به تیراندازی به سمت معترضان و نیروهای نظامی کنند و به این ترتیب التهابات را در استان کردستان، گسترش دهند.

بر اساس این گزارش، افراد دستگیر شده همگی اعتراف کرده اند که از اعضای تشکیلات مخفی کومله موسوم به هسته زاگرس هستند.

(هسته زاگرس تشکیلات مخفی گروهک کومله، شاخه عبدالله مهتدی است)

همچنین در خبری دیگر باخبر شدیم که رسانه های وابسته به کومله ماموریت دارند تا نام اعضای دستگیرشده کومله را رسانه ای کرده و به عنوان اسامی معترضان به افزایش قیمت بنزین، به افکار عمومی معرفی کنند و با این ترفند، اذهان عمومی را مشوش کنند.

در همین ارتباط باخبرشدیم ۱۰ زن که عمدتا مسلح بودند با آرم و پرچم گروهک کومله در جریان تجمعات اخیر سنندج توسط نیروهای امنیتی استان کردستان، شناسایی و دستگیر شده و اعتراف کرده اند که قصد داشتند تا به مردم معترض آسیب برسانند و با این کار، انگشت اتهام را به سمت نیروهای نظامی و انتظامی نشانه بروند.

شایان ذکر است تعدادی از مردم معترض در شهرهای کردنشین کشورمان توسط افراد وابسته به کومله و دمکرات به قتل رسیدند.

این شیوه کشتار مردم کردستان از تاکتیک های کومله و دمکرات محسوب می شود که قصد دارند تا با سناریوی کشته سازی و قتل، به اهداف شوم خود برسند. هدف از این کار نیز، فاصله انداختن بین مردم کردستان و نظام است که هیچوقت نیز در این کار موفق نبوده اند.

قرار است بزودی مردم کردستان در یک راهپیمایی، انزجار خود را از تروریستهای ضد انقلاب اعلام کنند که جزئیات بیشتر این راهپیمایی متعاقبا در آکام نیوز اطلاع رسانی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا