فوری/جزئیات جدید از جنایت هولناک کومله و دمکرات+ترس و وحشت کومله و دمکرات از افشاگری آکام نیوز در خصوص قتل جوانان کردستانی

آکام نیوز: در پی انتشار اخباری در آکام نیوز، در ارتباط با قتل ۵ جوان سنندجی در کردستان توسط اشرار نفوذی کومله و دمکرات، رسانه های رسمی کومله و دمکرات به این خبرها واکنش نشان داده و در پاسخ به آکام نیوز، عنوان کردند که این قتل ها در ارتباط با تجمعات اخیر سنندج بوده است.

به گزارش آکام نیوز، بر کسی پوشیده نیست سردمداران کومله و دمکرات در کردستان عراق و اتاق فکر خود، سناریوهای شهیدسازی را در چنین موقعیت هایی( تجمعات مردمی)، پیاده می کنند و برای رسیدن به نیات شوم خود، دست به هر جنایتی می زنند.

دشمنان قسم خورده مردم کردستان، به دستور اربابان سعودی و آمریکایی خود، چند جوان انقلابی را شناسایی کرده و اقدام به ضرب و شتم وحشیانه آنها کرده و بعد از قتل آنها، در بین افکار عمومی، وانمود می کنند که این قتل ها توسط جمهوری اسلامی ایران انجام شده است!!

این ادعاهای مضحک در حالی مطرح می شود که خانواده این عزیزان جانباخته، به ستاد خبری اطلاعات کردستان و نهادهای نظامی و انتظامی اعلام کرده بودند که فرزندان آنها ناپدید شده اند و از نهادهای امنیتی برای پیدا کردن ردی از عزیزان خود، طلب امداد کرده بودند که با تلاش های پیگیر ماموران اطلاعاتی و انتظامی استان کردستان، اجساد این جوانان در سد وحدت سنندج کشف شد.

یک منبع آگاه در همین ارتباط به آکام نیوز گفت؛

عوامل نفوذی کومله و دمکرات به شکل وحشیانه ای این جوانان را مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار داده بودند و برای اینکه تنور اغتشاشات را گرم تر کنند، به دستور سران خود، این جوانان را به قتل رسانده و به پای آنها اجسام سنگینی متصل کرده بودند و پس از آن اجساد را به داخل سد وحدت انداختند.

به گفته این مقام آگاه، دو نفر از دستگیرشدگان تجمعات اخیر، به ضرب و شتم جوانان انقلابی سنندجی اعتراف کرده اند و تحقیقات در این ارتباط ادامه دارد.

در خصوص این پرونده، اطلاعات مهمی به دست آمده است که نتایج آن از طریق سایت خبری تحلیلی آکام نیوز، به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

شایان ذکر است در پی این جنایات، موجی از خشم و انزجار از سوی افکار عمومی در کردستان، بر علیه اشرار کومله و دمکرات به راه افتاده است.

آکام نیوز در تلاش است تا مصاحبه ای با اعضای خانواده این عزیزان داشته باشد تا زوایای پنهان و آشکار این جنایت، بیشتر روشن شود.

جزئیات تکمیلی این خبر به زودی منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا