فوری/بیانیه مهم جمعی از خانواده های داغدیده کردستانی در محکومیت جنایات اخیر کومله و دمکرات

آکام نیوز/اختصاصی: جمعی از خانواده، بستگان و اقشار مختلف مردمی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت جنایات اخیر گروهکهای تروریست کومله و دمکرات در قتل عام جوانان انقلابی کردستان، خواستار اخراج این گروهکها از کردستان عراق شدند.

به گزارش آکام نیوز، رونوشتی از این بیانیه بصورت اختصاصی در اختیار آکام نیوز قرار گرفته است.

در این بیانیه آمده است؛

بعد از اطلاع مردم کردستان از ماجرای افزایش نرخ بنزین، شهروندان کردستانی دوشادوش مردم عزیز ایران، در تجمعات مسالمت آمیز خواستار اصلاح این قانون شدند و از دولت و نظام بصورت کاملا مسالمت آمیز انتقاد کردند.

در این بین متاسفانه سرکردگان فراری کومله و دمکرات که بعد از اخراج از خاک کردستان در دهه ۶۰ از سوی مردم کردستان، نفرت دیرینی از مردم این خطه از سرزمین ایران دارند، فرصت را غنیمت شمردند و به دستور اربابان سعودی و آمریکایی خود، نیروهای مسلح تشکیلات مخفی شان را وارد معرکه کردند.

عوامل نفوذی کومله و دمکرات بصورت مسلح و گاها با سلاح های سرد و قمه به جان مردم افتادند و با توسل به زور و خشونت از مردم خواستند با شعارهای ساختارشکنانه و ضد ایرانی آنها همراهی کنند.

جوانان ما با اطلاع از این نقشه دشمن، از این دسته از اوباش شناخته شده وابسته به گروهکهای تروریست و تجزیه طلب کومله و دمکرات، جدا شدند و به محض جدا شدن از این عوامل، آنها اقدام به فحاشی و ضرب و شتم جوانان کردستانی کرده و با مزدور خطاب کردن فرزندان عزیز ما، تعدادی از آنها را ربودند.

ما گزارش ربایش فرزندان مان را به اطلاع نهادهای امنیتی و نظامی استان کردستان رساندیم و نیروهای مدافع وطن، تلاش وسیعی را برای پیدا کردن ردی از این قاتلان شناخته شده، آغاز کردند.

تا اینکه متوجه شدیم متاسفانه جنازه عزیزان ما به شکل ناجوانمردانه، در داخل سدها و چاه ها دفن و پنهان شده بودند.

جوانان قربانی ما کم نیستند از کاوه ویسانی گرفته تا هیوا رحیمی، مسعود امینی، رضا صادقی، سوران محمدی و علی جواهری و امروز نیز ارشاد رحمانی ۲۸ ساله و…

متاسفانه هر روز شاهد پیدا شدن اجساد عزیزان مان هستیم، عزیزانی که تنها جرم شان مخالفت با شرارت های گروهکها بود، جوانانی که مخالف آتش زدن مساجد و مدارس و اتوبوس های شهری بودند.

ما مردم کردستان از حکومت اقلیم کردستان درخواست می کنیم سران این گروهکهای جنایتکار و قاتل شهروندان ما را تحویل جمهوری اسلامی ایران داده و تمام این جنایتکاران و وطن فروشان را از خاک کردستان عراق اخراج کنند.

دشمنان نیز بدانند آنها نمی توانند بین مردم و نظام فاصله انداخته و با قتل عام جوانان عزیز ما، موجب دلسردی مردم کردستان شوند.

ما به کومله و دمکرات هشدار می دهیم دیگر نسبت به جنایات آنها سکوت نخواهیم کرد و تمام عوامل و هواداران آنها را شناسایی کرده و به دست عدالت می سپاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا