افشای یک خبر محرمانه از اردوگاه کومله+ شکایت پیشمرگان کومله از بختیار علیارعضو رهبری کومله، به دلیل فساد مالی گسترده

آکام نیوز/اختصاصی: یکی از پیشمرگان گروهک کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران در زرگویزله، در تماس با آکام نیوز از فساد مالی گسترده بختیار علیار از اعضای رده بالای کومله رهبری خبر داد.

به گزارش آکام نیوز، بختیار علیار از اعضای کمیته مرکزی کومله که در بین پیشمرگان به فردی شناخته می شود که یک شبه عضو کمیته مرکزی شد و بدون هیچ زحمتی و صرفا به واسطه دوستی نزدیک با عبدالله مهتدی سرکرده کومله به این مقام رسیده است، اخیرا سوء استفاده های مالی زیادی از خزانه داری کومله انجام داده است.

همین مسئله باعث بروز اختلافات شدیدی در کمیته مرکزی کومله شده است.

افرادی همچون مختار احمدی، جمال احمدی و کوثر فتاحی، بر علیه بختیار علیار، ایستاده و در خصوص سوء استفاده های کلان او به عبدالله مهتدی شکایت کرده اند.

عبدالله مهتدی هم تحت فشار شاکیان ناچار شد بر خلاف میل باطنی خود، یک شورای ۳ نفره برای بررسی و تحقیق در ارتباط با این موضوع، تشکیل داده است و این شورا موظف هستند گزارش خود را در اسرع وقت در اختیار عبدالله مهتدی قرار دهند.

شایان ذکر است مسئله فساد مالی و دزدی از خزانه داری به یکی از معضلات جدی اردوگاه زرگویزله تبدیل شده است و مفسدان نیز به دلیل نزدیکی با سرکرده کومله همواره از این اتهامات تبرئه می شوند.

حال باید دید با فشار زیادی شاکیان، آیا عبدالله مهتدی تسلیم فشارها شده و بختیار علیار را برکنار خواهد کرد یا خیر؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا