آموزش ساخت سلاح های دستی و کوکتل مولوتف توسط گروهک تروریستی کومله+ سند

آکام نیوز: در روزهایی که مردم عزیز کشورمان، داغدار و عزادار شهدای سانحه هوایی اخیر هستند و تعدادی از هموطنان مان در این هواپیما به شهادت رسیده اند، گروهکهای تروریست کردی مستقر در شمال عراق، باز هم در حال سوء استفاده از فضای بوجود آمده و ماهی گیری از آب گل آلود هستند.

به گزارش آکام نیوز، فرهاد شعبانی از اعضای ارشد و قدیمی کمیته رهبری گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله ( شاخه ابراهیم علیزاده) در کانال ها و شبکه های اجتماعی وابسته به این گروهک، بطور علنی در حال آموزش مردم کردستان و ایران به حملات خشونت آمیز به نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشورمان است.

گروهک تروریستی کومله با فرماندهی فرهاد شعبانی، تمام دوره های آموزشی که از سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد، در طول این ۴۰ سال فراگرفته است، به صورت آموزش های مرحله به مرحله، منتشر کرده و مردم و هواداران این گروهک را تشویق به ساخت بمب های دستی، کوکتل مولوتف، نارنجک دستی، بمب، مین، مواد خطرناکی که هر کدام می تواند باعث تخریب خانه های مردم و کشته شدن شهروندان معترض و غیرمعترض شود، می کند و بطور مرتب در حال بازنشر این آموزش های تروریستی است ( برخی از این اقدامات را ملاحظه می کنید ).

همچنین یک منبع موثق در شمال عراق خبر داد که تمام اعضای تشکیلات مخفی گروهک تروریستی کومله که عمدتا مسلح هستند، ماموریت یافتند تا در بین مردم حضور پیدا کرده و اقدام به تیراندازی به سوی مردم کنند و کشته شدن شهروندان را به نهادهای نظامی و انتظامی، ربط دهند!

این نوع رفتارها بار دیگر ثابت کرد که گروهک های تروریست و تجزیه طلب ضد انقلاب هرگز به فکر مردم کردستان نیستند و هیچگاه غم خوار مردم در چنین روزهایی نبوده اند و تنها هدف آنها سوء استفاده از فضای موجود و بهره برداری های سیاسی به نفع اربابان خارجی خودشان است.

در جریان تجمعات آبان ماه نیز دهها شهروند کرد با شلیک مستقیم نیروهای کومله و دمکرات کشته شدند و بعدها نام این کشته شدگان را به نفع خود مصادره کرده و در ادعایی مضحک مدعی شدند که این افراد با شلیک نیروهای مسلح کشته شده اند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا