وزیر امور خارجه آمریکا تماس، گفتگو و مذاکره آمریکا با گروهکهای ضد انقلاب را ممنوع اعلام کرد+ پیام مهم به سران ضد انقلاب

گروه سیاسی: بارها و بارها و در طول نزدیک به ۴۰ سال، به سردمداران گروهکهای ضد انقلاب، گفته شده که آمریکا و صهیونیسم، قابل اعتماد نیستند، این جمله به مقامات کردستان عراق هم گفته شد و با وجود آنکه آمریکا بارها و بارها به این گروهکها، پشت کرد و نشان داد که اعتماد این گروهکها به آمریکا، عبث و بیهوده است، باز هم متاسفانه سردمداران کومله و دمکرات، همچنان به دنبال دوستی و نزدیکی با آمریکا بوده اند.

به گزارش آکام نیوز، چند روز پس از حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به پایگاه هوایی عین الاسد، دولتمردان آمریکایی به صراحت هر گونه تماس، گفتگو، مذاکره و ملاقات مستقیم و غیرمستقیم با گروهکهای تروریست و تجزیه طلب ایرانی را ممنوع اعلام کردند.

وبسایت دویچه وله آلمان با اعلام این خبر به نقل از مایک پمپئو نوشت: دیپلمات‌های آمریکایی حق ندارند با اپوزپسیون ایران تماس بگیرند.

وزیر خارجه آمریکا از مقامات این کشور خواسته که تماس با شش گروه اپوزیسیون ایران را محدود کنند.

سازمان مجاهدین خلق ایران ( منافقین)، دمکرات، کومله و الاحوازیه در میان این گروه‌ها قرار دارند.

دلیل امر احتمال تشدید تنش با جمهوری اسلامی و سوابق آنها عنوان شده است.

مایک پمپئو، وزیر خارجه ایالات متحده در دستوری محرمانه، از دپیلمات‌ها و مقام‌های رسمی آمریکا خواسته که تماس با مخالفان جمهوری اسلامی ایران را کاملا محدود کنند.

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان نیز در ارتباط با این متن دستوری اعلام کرد، بسیاری از مخالفان تبعیدی رژیم جمهوری اسلامی می‌کوشند با مسئولان ایالات متحده تماس مداوم داشته باشند تا جلب حمایت کنند و نفوذ بیشتری بیابند، اما بیشترشان در گذشته یا حال، از روش‌های خشونت آمیز برای اهداف سیاسی خود استفاده کرده‌اند.

گروهکهایی همچون منافقین، کومله، دمکرات و الاحوازیه سوابق بدی در اعمال تروریستی دارند و به همین علت ارتباط با این گروه ها صلاح نیست و تنش ها را تشدید خواهد کرد.

پمپئو همچنین گفته که تعامل واشنگتن با آنها ممکن است دستیابی به توافقی سازنده با جمهوری را تحت شعاع قرار دهد.

وزیر امور خارجه آمریکا تماس، گفتگو و مذاکره آمریکا با گروهکهای ضد انقلاب را ممنوع اعلام کرد

سی‌ان‌ان می‌نویسد که این دستور محرمانه اوایل هفته به کلیه نمایندگی‌های آمریکا در کشورهای مختلف ابلاغ شده اما خبرگزاری "بلومبرگ" نخستین منبعی بود که آن را در روز سه‌شنبه ۷ ژانویه فاش کرد.

بلومبرگ نوشت سازمان مجاهدین خلق ایران و کومله و دمکرات از جمله گروه‌هایی هستند که از آنها در متن دستور نام برده شده است.

اما وزارت امور خارجه آمریکا به صراحت به نام، مجاهدین، دمکرات، کومله، شورای مدیریت گذار ایران، الاحوازیه و جنبش آزادیبخش ملی آذربایجان جنوبی اشاره کرده است.

وزیرخارجه آمریکا امروز سه‌شنبه به همه دیپلماتهای آمریکا دستور داده از این پس با این گروهکها دیدار نکنند تا دیپلماسی با حکومت ایران به خطر نیفتد و هر گونه تماس مستقیم با آنها خلاف هدف ما برای یک توافق جامع با رژیم ایران است.

این دستور جدید آمریکا نشان داد که آمریکا همیشه و همواره بر اساس منافع خود، اقدام می کند و امروز که منافع خود را در خطر می بیند، تمام عهد و پیمان های خود را فراموش می کند، کما اینکه در طول تاریخ نیز شاهد چنین رفتارهایی از سوی آمریکا بوده ایم.

همین چند ماه پیش نیز دولت آمریکا که خود را متحد و دوست نزدیک کردهای سوریه معرفی می کرد در اقدامی عجیب، از این منطقه خارج شد و کردهای سوریه را دو دستی تحویل توپ و تانک های دولت ترکیه داد.

دولت آمریکا در طول ۸ سال جنگ تحمیلی ایران با عراق نیز چنین رفتاری از خود نشان داد، در آن زمان حامی درجه یک صدام حسین بود و بعد از جنگ تحمیلی و زمانیکه متوجه شد حضور صدام حسین، منافع دولت آمریکا در منطقه را به مخاطره می اندازد تصمیم به حذف صدام حسین گرفت و این کار را نیز کرد و دست آخر با پشت کردن به صدام حسین، مرد اول عراق را به پای چوبه دار سپرد.

پس تا دیر نشده و تا جمهوری اسلامی ایران، اقدامی عملی انجام نداده بهتر است ضد انقلاب هر چه سریع تر به آغوش جمهوری اسلامی ایران برگردند.

به اعضا و پیشمرگان کومله و دمکرات نیز توصیه می کنیم از آنجائیکه دولت آمریکا دست جمهوری اسلامی ایران را برای هر اقدام نظامی علیه این گروهکها آزاد گذاشته است تا دیر نشده اردوگاه ها را ترک و به آغوش گرم خانواده ها و کشورشان بازگردند.

آغوش جمهوری اسلامی ایران به روی تمام فریب خوردگانی که دستشان به خون کسی آلوده نباشد باز است.

از دستور امروز وزیر امور خارجه آمریکا درس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا