بردگی جنسی فریب خوردگان غمگین در گروهک تروریستی کومله، از خلوتگاه مسئولان آموزشگاه تا کادرهای رهبری

آکام نیوز: بهره کشی جنسی از زنان در گروهک کومله، پدیده ای زاییده از ماهیت و روابط تشکیلاتی این گروهک است.

به گزارش آکام نیوز، فریب خوردگان مرد نیز در این ساختار برده هستند، اما به دلیل بینش منحط و شخصیت بیمار رهبران این گروهک، زنان بردگان جنسی اند، اما این نه در شعار بلکه در عمل دیده می شود!

در ماه های گذشته گروهک موسوم به کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران با هدف تبلیغ و تحریک جوانان کردستانی جهت پیوستن به این گروهک، فیلم ها و تصاویری از فریب خوردگان آموزشگاه را در رسانه های خود منتشر می کند.

هدف از این اقدام، فریب دیگر جوانان کردستانی است تا با دیدن چند اسلحه و تیراندازی، تحریک شده و عازم این گروهک شوند اما واقعیت آن چیزی که در فیلم ها دیده می شود نیست، واقعیت در داخل اردوگاه کومله در زرگویزله چیز دیگری است.

یک پیشمرگ کومله مهتدی که از ترس برخوردهای امنیتی، حاضر نشد نامش را فاش کند به آکام نیوز گفت؛

یک دختر از زمانیکه وارد پذیرش کومله می شود تا زمانیکه در آموزشگاه حضور دارد و مسلح می شود، زیر فشارهای مکرر کادرها، فرماندهان و پیشمرگان رسمی قرار می گیرد و انواع پیشنهادهای جنسی به این دختران می شود.

دخترانی که از کشور فرار کرده و راه بازگشتی ندارند ناچار می شوند به خواسته های شیطانی این افراد تن دردهند و اگر هم حاضر به این کار نشوند، تهدید به اخراج از آموزشگاه می شوند تا…

پس به جرات می توان گفت که بهره کشی جنسی از زنان، جزء لاینفک گروهک ضد اجتماعی کومله است، گروهی که نیروهایشان را به زندگی مخفی، زیر زمینی و ضدخانوادگی ترغیب می کند.

پس واقعیت آن فیلمی که از آموزشگاه پیشمرگی پخش می شود نیست، واقعیت در پشت پرده و پشت این فیلم های گمراه کننده نهفته است.

کومله ای که با شعار تساوی حقوق زن با مرد، زنان را به بردگان جنسی تبدیل می کند و با این شعارهای فریبنده صدها دختر کردستانی را به بردگی گرفته است.

زنان و دختران عضو کومله، از ترس، شرم و یا آبروی خود هرگز نمی توانند به زیستن عادی شان برگردند و درباره تجاوز به خود توسط این گروهک ضد انسان، حرفی بر زبان نمی آورند تا بتوان واقعیت ها را برملا کرد. سران این گروهک، فقط توانسته اند بعضی از افراد بی سواد و کم سواد را فریب دهد و پس از شستشوی مغزی، کاری کند که افراد نتوانند به راحتی از آن جدا شوند، یعنی راه بازگشت آنان را به جامعه بسته اند.

کومله سالهاست با حرف های دهن پرکن، دختران ساده کرد روستایی را فریب می دهد.

فریب خوردگانی که در اردوگاه کومله حضور دارند و دچار این سرنوشت شوم شده اند، می توانند بدون ذکر نام خود و بصورت کاملا محرمانه دردل های خود را برای آکام نیوز ارسال کنند تا حداقل پل نجاتی برای دیگر جوانانی باشند که قصد ملحق شدن به این گروهک عوام فریب را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا