عضو کمیته مرکزی گروهک تروریستی کومله، آواره خیابان های هلند شد

آکام نیوز/اختصاصی: یک منبع خبری که نخواست نامش فاش شود در تماس با آکام نیوز، از بلایی که بر سر عضو کمیته مرکزی گروهک تروریستی موسوم به کومله، سازمان کردستان حزب کمونیست ایران آمده است، سخن گفت.

به گزارش آکام نیوز، احمد صالحی معروف به احمد بیتوش که سالها نماینده کومله در سلیمانیه و از اعضای کمیته مرکزی این گروهک بوده است، بصورت مخفیانه در حال زندگی زیرزمینی است!

احمد صالحی اهل سردشت، مدتهاست در هلند زندگی مخفیانه ای دارد و بیشتر از ۱ سال است که بدون اقامت، آواره کوچه و خیابان های این شهر و آن شهر هلند شده است.

از طرفی بی محلی اعضای کومله، باعث ترس و نگرانی او از آینده خانواده اش در کشور غریب شده است.

اعضای کومله در خارج کشور که از اختلاس های کلان احمد صالحی در زمانیکه خزانه دار کومله بود و مسئول حسابداری این گروه بود باخبر هستند، حاضر به کمک کردن به او نیستند.

از سویی دیگر احمد صالحی با پول های بادآورده کومله که در سلیمانیه سالها ذخیره سازی کرده بود، موفق شده مدتها در هلند زندگی مخفیانه ای داشته باشد چرا که به گفته منبع خبری آکام نیوز، زندگی در اروپا آنهم به صورت مخفیانه هزینه های سرسام آوری دارد و احمد صالحی با پول هایی که از پیشمرگان کومله بوده، امروز در حال برداشت این پول ها است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا