فوری/ المانیتور فاش کرد: لابی گروهک تروریستی کومله با شرکت حقوقی آمریکا و پرداخت رشوه ۴۰ هزار دلاری

آکام نیوز: المانیتور در خبری جنجالی، فاش ساخت که گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران (شاخه عبدالله مهتدی) مطابق پرونده های لابی سازی، یک شرکت حقوقی در واشنگتن آمریکا را برای لابی سازی، استخدام کرده است.

به گزارش آکام نیوز، کومله مهتدی به این شرکت حقوقی آمریکایی مبلغ ۴۰ هزار دلار رشوه داده تا یک نشست سطح بالا با یک مقام ارشد اجرایی دولت ایالات متحده آمریکا و همچنین یک مصاحبه رسانه ای منفرد، با یک رسانه مشهور آمریکایی، از سوی سرکرده کومله، برگزار شود.

گرچه شرکت حقوقی the cogent law group مبلغ ۴۰ هزار دلار، رشوه را از صلاح بایزیدی نماینده رسمی کومله در آمریکا، دریافت کرده است اما در واقع این قرارداد توسط سرکرده کومله، عبدالله مهتدی منعقد شده است.

این روزنامه فاش کرده که این اولین قرارداد لابیگری گروهک تروریستی کومله است که در آمریکا، انجام شده است.

المانیتور در همین ارتباط با کنایه می نویسد؛

شورشیان کرد به یک گروه لابی ضد ایرانی پیوستند، شورشیان کرد برای بدست آوردن حمایت آمریکا، از عملیات علیه ایران، دست به چنین کارهایی می زنند.

عبدالله مهتدی برای مصاحبه با رسانه های شناخته شده آمریکایی پول خرج می کند، برای گفتگو با مقامات آمریکایی پول خرج می کند، در حالیکه پیشمرگان اردوگاه در وضعیت اسفباری به سر می برند و هر پیشمرگ چندین ماه برای یک مقدار وام بخور و نمیر، باید انتظار بکشد و وام ها را نیز از حقوق آنها کسر می کند.

این افشاگری ماهیت واقعی سرکردگان کومله را نشان داد، گروهی که حتی در بین آمریکایی ها هم دیگر، مقبولیت ندارد و برای یک دیدار با یک مقام آمریکایی هم پول خرج می کنند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا