عضو قدیمی گروهک کومله: عبدالله مهتدی، ولایت فقیه کومله!

آکام نیوز: در پی برکناری ناگهانی صباح امینی از عضویت در گروهک تروریستی کومله، از عضویت در گروهک کومله، این عضو قدیمی کومله، ضمن اعتراض به برکناری خود، نامه تندی خطاب به رهبری این گروهک با این مضمون" عبدالله مهتدی، ولی فقیه کومله"، منتشر کرد.

به گزارش آکام نیوز، متن کامل این نامه که از کردی به فارسی، بدون کم و کاست ترجمه شده است به شرح زیر می باشد؛

چند روز قبل مدال یادبود ۴۰ سال مبارزه و ایستادگی در کومله و کردستان، از سوی حزب کاک عبدالله مهتدی بدستم رسید.

در حالیکه کاک عبدالله در مراسم حزب خودش، از پیشمرگان قدیمی و فداکاری های آنها و جمع کردن آنان سخن گفت، دقیقا یک روز بعد از این، ناهید خانم همسرش، نامه سلب عضویت و به خیال خودشان، اخراج من از کومله، را بدستم رساند.

اولا: من در عمل از سال ۲۰۱۵ میلادی، با این گروه بنام کومله، نمانده ام.

دوما: عبدالله مهتدی ولایت فقیه کومله نیست و نمی تواند با نوک یک قلم، ۴۰ سال مبارزه و درد و رنج من و افرادی همچون من را برای کومله و مردم کردستان، ضرب در صفر کند.

سوما: امروزه عبدالله مهتدی نه تنها در بین کادرها، پیشمرگان و افراد صاحب نام و شناخته شده کومله، کومله شناخته نمی شود بلکه منفور و قابل احترام هم نیست.

جزئیات بیشتر در خصوص سیاستهای حزب نامبرده و کنار رفتن از همه پرنسیب ها و ضربه زدن به کومله از نظر سیاسی و تشکیلاتی و… را برای یک زمان دیگر می گذارم و مطالب مفصل تری در همین ارتباط خواهم نوشت.

در همینجا اعلام می کنم که من خیلی خیلی بزرگ تر و بیشتر از آن کسانی هستم که به خیال خودشان بتوانند عضویت کومله و ۴۰ سال مبارزه من را پاک کنند.

بر عکس برای من باعث افتخار است، که کارنامه من تاریخ مبارزه من است نه ارزیابی بازرگانان تاریخ کومله.

کاک عبدالله همه افتخارش این است که بزرگ شده تهران است و در آنجا در دانشگاه اقتصادی درس خوانده است و چندین سال است بنام کومله در حال تجارت و بازرگانی است و این کارها را با نام کومله انجام می دهد و در حزب خودش، رشته تحصیلی اش را پراکتیک می کند.

شایان ذکر است من از این به بعد با اراده بیشتر و همچون حماسه های دهه ۶۰، به راه کاک فواد و کاک صدیق و دکتر جعفرها ادامه می دهم.

با احترام برادرتان صباح امینی(صباح ماموخ)

۱۶/۰۲/۲۰۲۰ میلادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا