فوری/ افشای ماموریت آل سعود به کومله و دمکرات: با شایعه مرگ های دروغین، از کرونا، ناامنی ایجاد کنید

آکام نیوز/اختصاصی: یکی از اعضای رده بالای گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران، که به دلایل امنیتی، از ذکر نام ایشان، معذور هستیم در گزارشی، از دستور ویژه و فوری کنسولگری رژیم آل سعود در اربیل به عبدالله مهتدی و مصطفی هجری، برای دور جدید ناامنی در مناطق کردنشین کشور خبر داد.

 

به گزارش آکام نیوز، این منبع خبری موثق، در این ارتباط به آکام نیوز گفت؛

 

هفته گذشته با پخش اخبار گسترش ویروس کرونا در کشور، کنسولگری عربستان سعودی در اربیل، از طریق چند واسطه از خانواده بارزانی، درخواست ملاقات با سرکردگان کومله و دمکرات را کرد.

 

در این ملاقات محرمانه، به سرکردگان کومله و دمکرات دستور داده شد تا در ازای دریافت مبالغ کلانی دلار سعودی، رسانه ها و شبکه های اجتماعی وابسته به کومله و دمکرات، بطور روزانه اخبار متعدد از مرگ و میرهای ساختگی بر اثر ویروس کرونا در شهرهای کردنشین ایران منتشر کنند و موجی از رعب و وحشت را در بین مردم بوجود آورده و چنین القا کنند که جمهوری اسلامی از افشای آمار مرگ و میرها خودداری می کند!

 

همچنین مطلع شدیم ویدئویی که اخیرا در شبکه های بی بی سی فارسی و من و تو از قبر کندن در کوه آبیدر سنندج پخش شده بود توسط یکی از اعضای کومله برای این شبکه در همین راستا ارسال شده بود که مشخص شد این گودال ها برای درختکاری انجام شده و صداوسیمای مرکز کردستان، گزارش کاملی نیز در همین ارتباط پخش کرد و باز هم رسوایی دیگر در پرونده ضد انقلاب ثبت شد.

 

بر اساس این گزارش، عبدالله مهتدی و مصطفی هجری تمام رسانه های خود را مامور کرده اند تا اخبار ساختگی از مرگ و میرهای شهروندان بر اثر کرونا، منتشر کنند و منطقه را ناامن کنند.

 

ضد انقلاب در چنین روزهایی که مردم در بحران هستند بجای همراهی و همدردی با مردم رنج کشیده، به فکر کاسبی هستند تا حتی از غم و اندوه مردم هم برای خود، پولسازی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا