فوری/ دستگیری چند عضو گروهک تروریستی کومله در هنگام قاچاق ماسک و الکل به کردستان عراق

آکام نیوز/اختصاصی: یک منبع آگاه امنیتی در گفتگو با آکام نیوز، ازشناسایی و دستگیری چند عضو تشکیلات مخفی گروهک تروریستی کومله که قصد قاچاق ماسک، الکل و لوازم پزشکی به کردستان عراق را داشتند، خبر داد.

به گزارش آکام نیوز، این افراد در هنگام دستگیری، مقادیر زیادی لوازم پزشکی که مردم ایران و کردستان در این روزهای سخت و کرونایی نیاز مبرمی به ماسک و لوازم پزشکی دارند، بهمراه داشتند.

به گفته این مقام امنیتی، دستگیرشدگان به صراحت اعتراف کرده اند که از اعضای تشکیلات مخفی کومله (شاخه عبدالله مهتدی) هستند و به دستور مستقیم سرکردگان کومله در شمال عراق، قصد قاچاق این لوازم را به اقلیم کردستان عراق داشتند.

متاسفانه در این روزهای بحرانی که مردم کردستان بشدت با بحران روبرو هستند و نیاز شدیدی به این لوازم دارند، ضد انقلاب باز هم در حال ماهی گیری از آب گل آلود است و از این موقعیت نیز در حال سوء استفاده هستند.

این در حالی است که ضد انقلاب در بعد جنگ روانی نیز مرتب در حال جنگ روانی بر علیه مردم هستند و با شایعه سازی و عوام فریبی قصد ایجاد ترس و دلهره در بین مردم کردستان را دارند و با ارائه آمارهای تخیلی از مرگ و میر بر اثر کرونا، در حال جوسازی در راستای ناامن کردن منطقه هستند.

از سویی دیگر نیز ضد انقلاب برای خوش خدمتی به سرکردگان اقلیم کردستان، اینگونه در حال قاچاق لوازم پزشکی هستند و مردم را بیشتر در فشار و تنگنا قرار می دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا