مصطفی هجری و توهم پیشمرگان سفید پوش!

آکام نیوز: مصطفی هجری سرکرده گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان ایران اخیرا دچار توهمی بنام پیشمرگان سفیدپوش شده است و پرستاران کشور را پیشمرگان سفید پوش می نامد!

به گزارش آکام نیوز، حزب منحله دمکرات کردستان ایران و در راس آنها مصطفی هجری سرکرده گروهک تروریستی حزب دمکرات، در حالی پرستاران را پیشمرگان سفیدپوش می نامد که دستگاه موسوم به تشکیلات کلی و چماقداران حزب دمکرات، در تلاش هستند تا کمپین های سازمان های خودجوش مردمی که به کمک هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی(ره)، مشغول خدمت به مردم بی بضاعت در این روزهای سخت هستند، بنام خود تمام کنند.

حزب منحله دمکرات حتی از این کمک ها هم بنام خود استفاده کرده و قصد دارند تا وانمود کنند کمپین های مردمی را آنها سازماندهی کرده اند.

البته ناگفته نماند این گروهک تروریستی در این مدت از افراد ساختارشکن هم استفاده کرده اما بجایی نرسیده است و تنها رسوایی عاید این گروهک فرصت طلب شده است.

حال که مردم از این گروهک روی برگردانده اند قصد دارند تا از یونیفرم پرستاران هم بنام خود بهره برداری سیاسی کنند و به همین جهت لقب جدید پیشمرگان سفیدپوش را برای پرستاران انتخاب کرده اند تا القا کنند پرستاران از نیروهای آنها هستند!

این هم از توهم های جدید سرکرده دمکرات است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا