افشای سند داخلی/قاسملو به دنبال جنگ یا تحقیر کومله؟!+ نامه قاسملو در خصوص جنگ با کومله+سند

آکام نیوز: جنگ داخلی بین گروهکهای تروریست و تجزیه طلب کومله و دمکرات در دهه ۶۰ صدها کشته از دو طرف بجای گذاشت، جنگی که به جنگ برادرکشی شناخته شد.

به گزارش آکام نیوز، در سندی که فاش می شود، پاسخ این سوال را دریافت خواهید کرد که آیا قاسملو سرکرده وقت حزب دمکرات واقعا به دنبال جنگ با کومله بود یا دنبال تجقیر کومله بود؟!

این سند را عینا منتشر کرده و متن کامل آن نیز از کردی به فارسی ترجمه و منتشر می شود.

……………………………………………………………………………………………………………………………..

"یک شرط غیردمکراتیک، حل مسئله آشتی خواهانه را از بین برد، این در حالی است که مردم در انتظار آشتی بودند.

نامه قاسملو برای جنگ با کومله

کومله، پاسخگویی به حملات حزب دمکرات را ضرورتی انقلابی می داند و نامه دکتر قاسملو برای مرکزیت حزب دمکرات را بزرگ ترین دلیل، در برابر کشتن کرد به دست کرد می داند.

کومله در ۶ بهمن ۱۹۸۵ میلادی، پاسخ این تجاوز حزب دمکرات را با تصرف مرکز آژوان، می دهد.

قاسملو، نامه ای را قبل از تصرف مرکز آژوان برای بار دوم، به دست نیروهای کومله، به مرکز آزوان نوشت که متن این نامه در زیر منتشر می شود؛

رفقای عزیز آژوان

بعد از سلامی گرم و انقلابی

رفقا، هر چند تا امروز چند پیام کامل در خصوص عملیات نظامی برای شما ارسال کرده ام، اما باز هم دوست دارم توجه شما را به چند مسئله جلب کنم؛

۱-بار دیگر خواهش و درخواست می کنم کاری بکنید، پیشمرگان ما غافلگیر نشوند، هوشیار باشید، هر لحظه نگهبان و کمین بگذارید.

۲-ما با کومله جنگ خاک نمی کنیم، هدف ما خسته کردن و ضربه زدن و خار کردن کومله است، خواهش می کنم این را فراموش نکنید.

۳- هر چند تعداد پیشمرگان ما از آنها بیشتر است و پیشمرگان ما جنگاورتر و شجاع تر هستند اما نه تنها نتوانسته ایم ضربه ای آنچنان که باید و شاید به کومله بزنیم، بلکه ضربه هم خورده ایم. من فکر می کنم در شیوه جنگیدن و تاکتیک خودمان با کومله، باید تجدیدنظر کنیم و خودمان را بهتر برای جنگ با کومله آماده کنیم.

۴-در جنگ با کومله باید صبر و حوصله داشته باشیم چون این جنگ یک جنگ روا و برحق است، نباید عجله کنیم و یا دستپاچه شویم و خودمان را ببازیم.

۵-همانطوریکه قبلا به شما اطلاع داده بودیم برنامه ای مطالعه شود و بعد از ارزیابی همه جانبه، اجرایی شود و ضربه ای تند به کومله زده شود و در همان حال نیز ضربه ای برای نابود کردن و کم کردن قدرت کومله وارد کنیم. ما در اینجا خبری بدستمان رسیده که افراد مسلح کومله در جنوب خیلی خسته شده اند و وضع آنها رو به اضمحلال است به همین خاطر باید کارمان را ادامه دهیم.

۶-خواهشمند است در اعلام اخبار و گزارش های جنگ با کومله دقت کنید، اولا خبر راست و درست را برایمان ارسال کنید، دوما صبر نکنید تا کومله اخبار خود را پخش کند و بعد از آنها خبر را برای ما ارسال کنید!

بار دیگر به شما درود می فرستم و برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

برادرتان

قاسملو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا