نامه مهم کادر کومله به آکام نیوز در ارتباط با افشای سند داخلی قاسملو/ عبدالله مهتدی از قاسملو چه می خواهد؟

آکام نیوز: در پی انتشار سند آکام نیوز در مورد نامه محرمانه قاسملو سرکرده وقت حزب منحله دمکرات کردستان ایران در ارتباط با گروهک کومله، یکی از کادرهای کومله مطلبی را برای آکام نیوز ارسال کرده است.

به گزارش آکام نیوز، واکنش این کادر کومله به افشای سند قاسملو، را بدون کم و کاست و عینا در آکام نیوز منتشر می کنیم.

………………………………………………………………………………………………………………………

عبدالله مهتدی از قاسملو چه می خواهد؟

مدتی پیش در مجلس سنای فرانسه یابودی برای شخصیت دکتر عبدالرحمان قاسملو رهبر سابق حزب دمکرات برگزار شده بود.

عبدالله مهتدی هم در این مراسم حضور داشت.

مهتدی در این مراسم، سخنانی هم ایراد کرد که قابل تامل است.

من سالهای سال است که آقای عبدالله مهتدی را می شناسم و از نزدیک با او کار کرده ام.

هیچوقت از او نشنیده ام که بگوید من و دکتر قاسملو با هم دوست بوده باشیم و یا خانواده های ما دوست و برادر هم هستند، برعکس خیلی هم ضد قاسملو بود، و این ضدیت را از برادر بزرگترش صلاح مهتدی به ارث برده بود.

صلاح مهتدی، برادر بزرگ عبدالله مهتدی تا مغز استخوان دشمن و ضد قاسملو و حزب دمکرات بود بخصوص شخصیتهایی که در داخل حزب دمکرات خانواده مهتدی را می شناسند در جریان خیانت این خانواده و جاسوسی شخص صلاح مهتدی برای ساواک و دستگاه امنیت شاه ایران بودند.

عبدالله مهتدی مدتی است مشغول آن است که خود را در بین اعضای حزب دمکرات و خانواده دکتر قاسملو، بعنوان دوست سابق قاسملو نشان دهد.

این اولین باری نیست که عبدالله مهتدی در حال دروغ و شایعه سازی است.

برای نمونه یک بار با سیروس ملکوتی در روژهه لات.تی.وی مصاحبه می کرد میخواست خود را جوری نشان دهد که او در اصل و نسبش فارس است و در واقع از اقوام و بستگان امیرکبیر است.

دوست دارم در این مورد صحبت کنم که جرا دشمن دیروز عبدالله مهتدی یعنی دکتر قاسملو یهویی شد دوست و همکار ماموستا عبدالله مهتدی؟

چند نکته هست که باید به آن توجه کنید؛

۱.عبدالله مهتدی خودش می داند در صورت وقوع هر تحولی نمی تواند نیروهای کومله را دور خود جمع کند و یا آن اتحاد و همبستگی که انتظار دارد اتفاق بیفتد.

۲.عبدالله مهتدی خوب می داند در آینده این نیروی کومله است که در مقابل او خواهد ایستاد و با او مخالفت خواهند کرد و در خصوص مسائل سیاسی و اخلاقی برای مردم روشنگری خواهند کرد.

۳. او خوب می داند اگر به دروغ گفتن و حاشاکردن در گذشته خود، پناه نبرد، حزب دمکرات نیز در کمین او خواهد بود که انتقام آن همه تفرقه افکنی و جنگ را از او بگیرند، جنگی که در زمان خود بر علیه حزب دمکرات با نیروهای کومله به راه انداخت.

۴.عبدالله مهتدی در این چند سال اخیر، با میت ترکیه همکاری کرده تا به پ.ک.ک ضربه بزند و از این نیز می ترسد که در آینده پ.ک.ک، از او تحقیق بعمل آورده و او را بازخواست کنند.

۵.در نهایت او می خواهد توجه اعضاء و هواداران حزب دمکرات را به سمت خود جلب کند تا در آینده بتواند حتی بعنوان یک داربست با آنها باشد اما به او اجازه دهند که در مقابل در خدمت آنها باشد تا بر علیه یاران و همسنگران سابق خودش توطئه افکنی کند. در همان حال نیز بتواند زیر سایه دروغ هایی که می گوید به نان و نوایی هم برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا