توهم ترور برای دبیر شورای رهبری حزب پوشالی سوسیالیست انقلابی ایران!

آکام نیوز: اخیرا شایعاتی در باره سلام زیجی، دبیر شورای رهبری حزب پوشالی موسوم به سوسیالیست انقلابی ایران، مبنی بر اینکه با "نقشه ترور و طرح ربودن او از جانب عوامل جمهوری اسلامی روبرو شده" و همچنین گفته شده که او به بیماری سرطان مبتلا شده اند و حال او وخیم است"، در اشکال مختلف از جمله از طریق پیامک پخش شده است!

به گزارش آکام نیوز، انتشار این نوع اخبار دروغ با هدف بزرگ نمایی و با هدف مطرح شدن نام شخص یا اشخاص صورت می گیرد، خصوصا اینکه حزبی که ناشناخته بوده و مقبولیتی هم ندارد برای مطرح شدن نیاز به یک سری شانتاژهای خبری و رسانه ای دارد و در همین راستاست که امثال سلام زیچی نیاز دارند تا برای مطرح شدن از توطئه های خیالی ترور و امثالهم، استفاده کنند.

با تحت فشار قرار گرفتن شورای رهبری این حزب پوشالی به خاطر این اخبار دروغ، آنها ناچار شدند در این باره توضیح بدهند، توضیحی که بیشتر جنبه خوراک رسانه ای و تبلیغاتی دارد.

این گروه پوشالی با لو رفتن این نقشه، ناچار شدند، بطور غیرمستقیم شایعه بودن این خبر را تایید کنند.

شورای رهبری این گروهک، در این باره می نویسد؛

 

چنانچه ما این نوع مسائل را عمده میدانستیم و واقعی میبودند راسا آنرا به اطلاع عموم میرساندیم. منبع این اخبار و شایعه پراکنی ها ناروشن وغیر قابل استناد و از نظر ما فاقد اعتبار هستند. با این حال، حزب و فعالین ما نیز مانند هر جریان جدی سرنگونی طلب و سوسیالیست تردیدی در نقشه های آدمکشی و ترور جمهوری اسلامی در پوششهای مختلف ندارد، و یک لحظه هم رهبری حزب ما نه تنها از اقدامات جمهوری اسلامی در داخل و خارج کشورغافل نبوده و نیست بلکه همواره با هشیاری اوضاع را زیر نظر دارد و کاملا آماده است هر اقدام تروریستی بزدلانه ای علیه خود را بدون تردید، و درهر مکان و زمانی، فورا پاسخ بدهد و تروریستها را در جا نابود کرده و نقشه شان را علیه خودشان تبدیل میکند!

 

شورای رهبری این گروه در ادامه می نویسد؛

 

تاکنون چندین مورد گزارشات مشابه ای به ما رسیده است. و ما در چند سال اخیر از عناصری مشکوک بوده ایم، و آخرین بار نیز در نشست حضوری هیئت اجرائی شورایی رهبری حزب( که آنزمان برخی از رفقای که اکنون با حزب ما نمانده اند در آن نشست حضور داشتند) در باره امنیت حزب، موارد مشکوک، و مشخصا در باره سفری که قرار بود رفیق سلام زیجی برای انجام دادن یک پروژه و دیدار با چند فعال و فرد( که در موردی بعضا اسرار داشتند که فقط رفیق سلام به آنجا سفر کند و افرادی از آنها نیز با حزب در ارتباط بودند) در مناطق مرزی و در یکی از کشورهای همجوار ایران، انجام بدهند، بحث همه جانبه ای صورت گرفت. بنا به اطلاعات رسیده به دست حزب و خود رفیق سلام، ممکن بود این سفر و پروژه مخاطره امنیتی و جانی جدی برای رفیق سلام به همراه داشته باشد. در نهایت نشست با این ماموریت مخالفت کرد و این سفر صورت نگرفت. چنانچه همین موضوعات بعدازمدتها به این شکل نادرست درز پیدا کرده و پخش شده باشد، جای تاسف و اقدامی بسیار نادرست و غیر مسئولانه بوده است. در هر حال ما اعلام میکنیم که بجر این موارد ما اطلاع دقیقی ازهیچ اقدام تروریستی دیگری علیه خود و شخص رفیق سلام زیجی نداریم. هر فرد ویا جریان مسئولی چنانچه اطلاعات تازه و مستندی در اختیار دارد لطفا مستقیما در اختیار ما قرار بدهند.

شورای رهبری گروه برای اینکه دوباره نام سلام زیچی را مطرح کنند به حقه بیماری فرد متوسل می شوند و این بار از ناحیه یک بیماری وارد عمل می شوند تا به مخاطب القا کنند که این فرد، آدم مهمی است و به همین خاطر هر بیماری که داشته باشد، مورد توجه مردم است!

 

این توضیحات را ملاحظه بفرمائید؛

 

اما در باره مریضی رفیق سلام، که با آن موضوع با هدف دشمنانه یکجا بسته بندی و پخش شده است، باید اعلام کنیم که چیز پنهانی در کار نبوده است. بخشی از دوستان و اطرافیان نیز از آن کم و بیش با خبر هستند. سلام زیجی به دلیل عمل کوچکی از ناحیه زبان مدتی بود امکان گفتگوی شفاهی و یا حضور در مباحثات تصویری نداشتند. اما اکنون خوشبختانه کاملا رو به بهبود میروند و آزمایشات پزشکی هیچ نتیجه منفی و مخاطره آمیزی ازعمل ایشان نگرفته است. اعلام میکنیم که خبر مبتلا شدن او به سرطان مطلقا حقیقت ندارد. پخش این شایعات ازنظر اخلاقی و اجتماعی نیز اقدامی نامسئولانه و نازلی است.

 

در ادامه شورای رهبری به تعریف و تمجید از شخصیت سلام زیچی می پردازد؛

 

رفیق سلام زیجی برای هرانسان شرافتمندی تاریخی از قهرمانی و فداکاری و شجاعت، تاریخی از فعالیت صادقانه و پیگیرسیاسی و کارگری و مسلحانه، و تاریخ یک مبارز مارکسیستی- پراکتیکی متعلق به مبارزه طبقاتی کارگران و جنبش سوسیالیستی عظیم ضد سرمایه داری در این چهل و یک سال بوده و هست. جنب و جوش این تاریخ و مبارزه و جنبش و شخصیتهایش تنها با نابودی همه بساط جمهوری اسلامی، ممکن است از مبارزه و تحرکش کاسته شود!

 

در پایان از تماس و نگرانی دوستانی که در این چند روز این شایعه پراکنی ها را دیده یا شنیده اند و آنرا به موقع به ما نیز اطلاع دادند بسیار سپاسگذارهستیم.

این نوع پروپاگانداهای سیاسی،تنها با هدف مطرح شدن نام افراد شکل می گیرد، ناگفته نماند سلام زیچی تا زمانیکه در کمونیست کارگری حضور داشت، شناخته شده نبود، حال با تاسیس یک حزب پوشالی، می خواهد نام خود و حزبش را مطرح کند، خوابی که هرگز محقق نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا