فوری/عمر ایلخانی زاده سرکرده گروهک تروریستی کومله، پیشمرگان تسلیمی را به انتقام مرگبار تهدید کرد

آکام نیوز: همانطوریکه در یکی دو روز گذشته اعلام کردیم، تعدادی از پیشمرگان گروهک کومله که در مقر هلگورد مورد حمله مسلحانه و مرگبار مسئول مقر قرار گرفته بود، از ترس جانشان و همچنین در اعتراض به قتل همسنگرشان آروین اصلانی، با اسلحه و کارت های پیشمرگی خود را تحویل نیروهای امنیتی کشورمان دادند.

به گزارش آکام نیوز، همزمان با اعلام این خبر در آکام نیوز، پیج های وابسته به کومله، این پیشمرگان تسلیمی را تهدید به ترور کردند.

در تازه ترین واکنش عمر ایلخانی زاده سرکرده کومله زحمتکشان کردستان نیز در حاشیه مراسم خاکسپاری آروین اصلانی، خطاب به پیشمرگان تسلیمی ضمن تهدید آشکار به قتل آنها گفت؛

خوب بدانید، دست شما را قطع خواهیم کرد.

به شما اطمینان می دهیم انتقام فرار شما را خواهیم گرفت و از ضربه انتقام مرگبار کومله در امان نخواهید بود.

گروهک کومله قصد دارد تا از خون بیگناه آروین اصلانی برای خود مشروعیت ایجاد کند و به همین دلیل است که به هر ریسمانی چنگ می زنند.

این تهدیدات آشکار در حالی صورت می گیرد که حکومت اقلیم کردستان عراق بارها اعلام کرده است که به ضد انقلاب اجازه تعرض به ملت ایران را نخواهد داد اما شاهد هستیم سران این گروهک آشکارا پیشمرگانی که تنها جرمشان اعتراض به قتل و آدمکشی و فرار از مخمصه مرگ بوده را به قتل تهدید می کنند.

شایان ذکر است؛ آراس رحیمی،بشیر زهره، هژیر عباسی، شهریار بابایی و دیاکو غفاری بعد از حادثه تیراندازی مرگبار در مقر هلگورد کومله، از این گروه فرار کرده و با اسلحه خود را تحویل نیروهای امنیتی کشورمان دادند و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا