فوری/برای اولین بار، انتشار عکس جسد پیشمرگ کومله که در یک جنایت آشکار توسط مسئول مقر کومله کشته شد

آکام نیوز/اختصاصی: در جریان حمله مرگبار مسئول مقر گروهک کومله زحمتکشان کردستان(شاخه عمر ایلخانی زاده)، سیوان ایلامی، به پیشمرگان جدید مقر هلگورد، چند نفر زخمی شده و یک پیشمرگ جدید بنام آروین اصلانی کشته شد.

به گزارش آکام نیوز، همانطوریکه در خبرهای آکام نیوز آمده بود، ۶ نفر از پیشمرگان مقر هلگورد کومله از ترس جانشان پا به فرار گذاشته و خود را تسلیم نیروهای اطلاعاتی کشورمان در استان آذربایجان غربی کردند.

جنجال این حادثه مرگبار همچنان دامان عمر ایلخانی زاده دبیرکل کومله زحمتکشان کردستان را گرفته است و پیشمرگان و کادرهای قدیمی کومله خصوصا در خارج کشور، بر خلاف اظهار نظر عجیب عمر ایلخانی زاده که گفته بود حادثه هلگورد کار جمهوری اسلامی ایران بوده، عمر ایلخانی زاده را به بی کفایتی در اداره تشکیلات متهم کرده و او را مسئول این حمله می دانند.

(آکام نیوز مصاحبه ای اختصاصی با یکی از کادرهای کومله در همین ارتباط انجام داده که خوانندگان عزیز می توانند، این مصاحبه را در سایت آکام نیوز ملاحظه کنند).

آکام نیوز از طریق یک منبع موثق در داخل اردوگاه کومله زحمتکشان کردستان به عکسی دست پیدا کرد که تنها یک ساعت بعد از مرگ دردناک آروین اصلانی گرفته شده است.

این عکس برای اولین بار و بصورت اختصاصی در آکام نیوز منتشر می شود.

با پوزش از خوانندگان عزیز به جهت دلخراش بودن این تصاویر، تنها یک عکس از جسد آروین اصلانی را منتشر می کنیم تا افکار عمومی ببینند که چگونه بخاطر یک اعتراض به کمبود تجهیزات پزشکی و محافظتی، پیشمرگان را به رگبار می بندند.

این تصویر، سند یک جنایت درون گروهی است، یک جنایت آشکار که در اردوگاه های بی دروپیکر گروهکهای کردی اتفاق می افتد و متاسفانه همچنان شاهد سکوت حکومت اقلیم کردستان عراق هستیم، آیا اینان همان گروهکهایی هستند که داعیه دار حکمرانی بر کردستان ایرانند؟

"قضاوت با افکار عمومی"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا