پاسخ رد عبدالله مهتدی به فراخوان حزب آزادی کردستان: در کردستان تنها کومله و دمکرات حضور خواهند داشت!

آکام نیوز: عبدالله مهتدی دبیرکل گروه موسوم به کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران چندی پیش پاسخ فراخوان حسین یزدان پناه در ارتباط با ملحق شدن دیگر گروهها به سپاه ملی کردستان را داد!

به گزارش آکام نیوز، در روزهای گذشته حسین یزدان پناه سرکرده حزب آزادی کردستان طی فراخوانی اعلام کرده بود، از تمام احزاب کردی درخواست می کنیم به سپاه تازه تاسیس ملی کردستان ملحق شوند! سپاهی که در اتاق فکر طیف منتسب به پارتی، تشکیل شده است و هدف آن نیز در اختیار گرفتن کامل احزاب کردی است.

چند روز پس از این فراخوان، عبدالله مهتدی در اظهاراتی، پاسخ یزدان پناه را داد.

مهتدی ضمن تبیین سیاستهای جدید کومله خطاب به سرکرده پاک، اعلام کرد که احزاب کومله و دمکرات تنها احزاب کردستان ایران هستند و به واقع آنها گروهی بنام حزب آزادی کردستان را به هیچ وجه به رسمیت نمی شناسند و حتی حاضر به فکر کردن در مورد سپاه ملی کردستان و ملحق شدن به این سپاه نیستند.

در سخنان عبدالله مهتدی هر جا بحث کردستان پیش آمد تنها به نام کومله و دمکرات اشاره شد و همین واکنش، جواب رد و محکم عبدالله مهتدی به حزب بارزانی(پاک) بود.

عبدالله مهتدی گفت؛

"امنیت را ما (کومله و دمکرات) تامین می کنیم، قانون را ما اجرا می کنیم، از پارلمان ما محافظت می کنیم و این کارها و اداره مشترک کردستان تنها بدست کومله و دمکرات خواهد بود."

همانطوریکه ملاحظه کردید در سخنان عبدالله مهتدی کوچکترین اشاره ای به نام حزب آزادی و سپاه تازه تاسیس ملی کردستان نبود و همین پاسخ محکمی به فراخوان یزدان پناه بود و مهتدی آب پاک و سردی را روی دست حسین یزدان پناه و مسعود بارزانی ریخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا