مُهتَدی مُبتَدی…!

آکام نیوز: مطلبی که پیش روی شما خوانندگان عزیز قرار می گیرد، نوشته ای است که توسط یکی از پیشمرگان کومله علیزاده، به صورت ناشناس برای آکام نیوز ارسال شده است.

به گزارش آکام نیوز، این مطلب که تحت عنوان "مُهتَدی مُبتَدی" برای ما ارسال شده است، در زیر عینا و بدون کم و کاست منتشر می شود…

در خبرها خواندم که چند روز پیش در سوئد، داروردسته «عبدالله مهتدی»، «طاهر بداغی» را به ‌جرم افشاگری علیه «عبدالله مهتدی» به باد کتک گرفته‌اند!

این خبر برای من چندان تعجب‌آور نبود! به هرحال به ‌عنوان کسی که سال‌هاست «عبدالله مهتدی» را می‌شناسم و پیش از این که در کومله «علیزاده» خدمت کنم و معنی جامعه مدنی و عدالت را در پرداخت حقوق و…درک‌ کنم، در سیستم بی‌عدالت و فاسد «عبدالله مهتدی »، چندسالی پیش‌مرگی را تجربه کرده‌ام! حقوق ناچیز می‌دهد و دم از عدالت اجتماعی هم می‌زند! می‌دانم که مخالف و منتقد را تاب نمی‌آورد….

این‌‌ حرف من نیست، بلکه همه‌ی عناصرش می‌دانند!

حتی منتقدینش در فضای مجازی توسط نزدیکانش هم بلاک می‌شوند! باورش سخت و مسخره است؛ ولی عین حقیقت است

«مهتدی» بسیار مبتدی است!

کسی که ادعای آزادی بیان و اندیشه را دارد، دم از دموکراسی و اصلاحات می‌زند، ولی نمی‌تواند صدای مخالف را بشنوند و کتک کاری و بلاک در فضای مجازی را چاره‌ی کار می‌داند، با این تفکر و روحیه، چطور می‌تواند فردا روزی رهبر کردستان ایران بشود؟!

او بسیار مبتدی رفتار می‌کند، دارو دسته‌اش منتقدین را مست می‌نامند و نزدیکان و دوستانشان از دریافتی حقوقشان سرمست شده‌اند و پیش‌مرگان متعصب و جوانمرد می‌بایستی با حقوق ناچیز در تیم مهتدی خدمت کنند که آن‌هم بخاطر اعتقاد و هدف راسخ شان است که مانده‌اند تا به اصطلاح مبارزه کنند!

«طاهر بداغی»، بدان که امروز مورد بی‌مهری افراد و گروهی قرارگرفته‌ای که از اصول خارج شده‌اند و به جاده خاکی زده‌اند!

ای‌‌کاش،به قول خودت، آنقدر که به فکر «باربی» شدن و کوچک کردن معده‌هایشان هستند، همان اندازه به فکر پرورش فهم و شعورشان هم باشند و بفهمند رهبری کردن راه و روش و منش خود را دارد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا