خبرفوری/۵۰ هزار یورو پاداش به باباشیخ حسینی سرکرده خبات بابت خوش خدمتی به منافقین در قبال خروج از مرکز همکاری احزاب کردستانی

آکام نیوز/اختصاصی: برابر اخبار واصله از اقلیم کردستان عراق، مطلع شدیم، شورای ملی مقاومت ( منافقین)،مبلغ ۵۰ هزار یورو بابت خوش خدمتی به بابا شیخ حسینی سرکرده گروهک خبات کردستان ایران پرداخت کرده اند.

به گزارش آکام نیوز، کمک هنگفت منافقین به سازمان خبات، در قبال خدماتی است که سازمان خبات به منافقین در اقلیم کردستان عراق ارائه می دهند.

بر اساس این گزارش، خبات کردستان، همواره گوش به فرمان منافقین بوده و مجری پیاده کردن سیاستهای این گروه در اقلیم کردستان و خصوصا در بین احزاب کردستانی است.

یک منبع موثق به آکام نیوز گزارش داد که یکی از دلایل این کمک به باباشیخ، بخاطر خروج خبات کردستان از کمیته همکاری احزاب کردستانی بوده است.

خبات کردستان به دستور مستقیم منافقین، از کمیته همکاری احزاب کردستانی خارج شد و باعث انشقاق بین گروهکها شد.

شورای ملی مقاومت منافقین تصمیم گرفتند در قبال این خوش خدمتی ها و گوش به فرمان بودن سرکرده خبات، این مبلغ کلان را به او اهداء کنند.

طبق اخبار موثقی که دریافت کرده ایم، مبلغ ۵۰ هزار یورو از طریق حساب بانکی خبات کردستان در اربیل، به حساب باباشیخ حسینی واریز شده است.

شایان ذکر است در سالهای اخیر، پیمان خواهرخواندگی بین دو گروه تروریستی خبات کردستان و منافقین، منعقد شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا