فرمان امام خمینی برای حمله به کردستان نبود برای حمله به اشرار ضد انقلاب بود

آکام نیوز: در آستانه ۲۸ مردادماه سال ۱۳۵۸ سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) برای حمله به ضد انقلاب در کردستان، رسانه های کومله و دمکرات با عوام فریبی و دروغ پراکنی سعی دارند چنین القا کنند که فرمان حضرت امام برای جنگ با مردم کردستان بود!

به گزارش آکام نیوز، این فرمان در واقع به درخواست مردم کردستانی که از دست شرارت های کومله و دمکرات به تنگ آمده بودند، انجام شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

از اطراف ایران گروه های مختلف ارتش و پاسداران و مردم غیرتمند تقاضا کرده اند که من دستور بدهم به سوی پاوه رفته، غائله را ختم کنند. من از آنان تشکر می کنم و به دولت و ارتش و ژاندارمری اخطار می کنم، اگر با توپ ها و تانک ها و قوای مجهز تا ۲۴ ساعت دیگر حرکت به سوی پاوه نشود، من همه را مسئول می دانم. من به عنوان ریاست کل قوا به رییس ستاد ارتش دستور می دهم که بی انتظار دستور دیگر و بدون فوت وقت با تمام تجهیزات به سوی پاوه حرکت کند و به دولت دستور می دهم وسایل حرکت پاسداران را فوراً فراهم کند. تا دستور ثانوی، من مسئول این کشتار وحشیانه را قوای انتظامی می دانم و در صورتیکه تخلف از این دستور نمایند با آنان عمل انقلابی می کنم.

مکرر از منطقه اطلاع می دهند که دولت و ارتش کاری انجام نداده اند. من اگر تا ۲۴ ساعت دیگر عمل مثبت انجام نگیرد، سران ارتش و ژاندارمری را مسئول می دانم.

والسلام. روح الله الموسوی الخمینی

پس از پیام امام هزاران تن از نیروهای ارتش و سپاه و داوطلبان غیرنظامی به پاوه سرازیر شدند و پس چند ساعت خبر آزادی شهر پاوه از دست مهاجمان مخابره شد. نیروهای ارتش از نقاط مختلف با هواپیما راهی کرمانشاه شده بودند تا در صورت نیاز پس از تشخیص موقعیت به نقاط ضروری اعزام شوند.

آخرین اخبار از شهر جنگ زده پاوه هم حاکی از آن بود که بدنبال اعزام نیروهای کمکی سپاه و ارتش به منطقه، در جریان درگیری ها ۳۰۰ نفر از مهاجمان کشته شدند. پس از پایان غائله و در بعد از ظهر ۲۸ مرداد امام خمینی فرمانده کل قوا، با صدور پیامی از مردم و نیروهای انتظامی و نظامی «تشکر وافر» کرد. متن پیام دوم امام بدین شرح بود:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیرو مسائل پاوه، گروه های بسیار زیادی از اطراف و اکناف کشور آمادگی خود را برای حرکت به منطقه و سرکوبی اشرار اعلام نمودند. من از مردم غیرتمند و برادران عزیزم تشکر وافر می‏ کنم. پیرو مسئله سنندج- که به اطلاع رسید و به قوای انتظامیه دستور بسیج فوری دادم – از قوای انتظامی اطلاع رسید که اقدام مؤثر و فوری شده است. اکنون مطلع شدم که اهالی محترم و برادران غیور کرمانشاه به طور دسته جمعی پیاده به طرف سنندج حرکت کرده‏اند. ضمن تشکر فراوان، از آنان تقاضا دارم به منازل خود مراجعت کنند. به قوای انتظامیه و سپاه پاسداران دستور اکید داده ‏ام که غائله کردستان را ختم نموده، و مردم شریف آن منطقه را از دست ضد انقلابیون نجات دهند و آن منطقه را از لوث اشرار خارج و داخل پاک نمایند. از خداوند تعالی سلامت و توفیق همگان را خواستارم.

والسلام

روح الله الموسوی الخمینی‏

همانطوریکه در پیام ملاحظه می کنید، امام خمینی برای نجات مردم کردستان چنین فرمانی صادر کردند و از آن زمان تا کنون ریشه این گروهکهای مزدور و دست نشانده در کردستان ایران خشکانده شد و در حال حاضر پسمانده های ضد انقلاب که از نیروهای امروزی فریب خورده و فراری از کشور تشکیل شده اند و به ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر می رسند در کردستان عراق لانه کرده اند و برای انتقام آن روزها از مردم کردستان، هر ساله با اعزام تیم های تروریستی، باعث ناامنی در مناطق کردنشین شده اند تا دولت به این منطقه توجه نکند و مردم در فقر و بیکاری باشند و نتیجه این کارها این شده که هیچ سرمایه گذاری جرات سرمایه گذاری در کردستان را ندارد و همین امر باعث رواج کولبری و فقر بیشتر مردم کردستان شده است با این حال جمهوری اسلامی ایران همچنان در تلاش برای رفع مشکلات مردم انقلابی کردستان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و اجازه عرض اندام به مزدوران را نمی دهد و هر ماه تعدادی از همین فریب خوردگان کومله و دمکرات که راهی کردستان عراق شده و با چشم خود، واقعیات این گروهکها را دیده اند به کشور باز می گردند و خاطرات تلخ خود را برای مردم کردستان بازگو می کنند و تحریف حقایق تاریخی ۲۸ مرداد هم نتوانسته مردم کردستان را گمراه کند چون مردم کردستان خود شاهد زنده آن روزها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا