حکومت اقلیم کردستان در برابر پ.ک.ک قاطع و در برابر گروهکهای تروریست کرد ایرانی مستاصل است

آکام نیوز: سال گذشته در چنین روزی، رامین حسین پناهی تروریست مسلح کومله به همراه لقمان و زانیار مرادی دو تروریست دیگر کومله به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش آکام نیوز، روز شنبه ۱۷ شهریورماه ۱۳۹۸ و همزمان با اعدام تروریستها، مواضع حزب منحله دمکرات و کومله نیز توسط جمهوری اسلامی موشک باران شد که در جریان این موشک باران دهها عضو مطرح مرکزیت کشته شدند.

متاسفانه در ارتباط با این موضوعات شاهد نوعی رفتارهای متناقض در حکومت اقلیم با گروهکهای ایرانی و ترکیه ای هستیم.

حکومت اقلیم کردستان عراق که از حزب دمکرات کردستان عراق ( پارتی ) تشکیل شده است روابط بسیار خوب و نزدیکی با دولت ترکیه دارد.

دولت ترکیه از دیرباز در بین کردها بعنوان دشمن درجه یک کردها شناخته می شود و جنگ خونین بین احزاب کردستان ترکیه با دولت این کشور سالهاست ادامه دارد.

با دستگیری عبدالله اوجالان بنیانگذار حزب کارگران کردستان در روز دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۷۷ برابر با ۱۵ فوریه ۱۹۹۹ میلادی، این حزب با رهبری جدیدی به فعالیت خود بر علیه دولت ترکیه ادامه داد.

حکومت اقلیم کردستان که پ.ک.ک را رقیب جدی خود در بین کردها می داند به هر شیوه ممکن برای نابودی این گروه تلاش می کند و به همین خاطر نیز دست در دست دولت ترکیه برای انحلال این حزب، هر کاری می کند.

این در حالی است که در ایران نیز مردم کردستان با اشرار کومله و دمکرات درگیر هستند.

اخیرا نیز حزب آزادی کردستان با اسپانسری پارتی و رژیم صهیونیستی، به جمع ضد انقلاب اضافه شده است.

حکومت اقلیم کردستان عراق بارها به جنگنده های ترکیه اجازه داده تا وارد خاک کردستان عراق شده و مواضع پ.ک.ک را بمباران کنند.

این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران نیز برای دفاع از خود و دفاع از امنیت مردم کردستان اقداماتی را در مرزها بر علیه گروهکهای کردی انجام می دهد اما با هر عملیاتی صدای حکومت اقلیم در می آید که ایران تمامیت ارضی ما را نقض کرده است و وارد حریم ما شده است!

سخنگوی حکومت اقلیم در مصاحبه ای اعلام کرده است که پ.ک.ک برای ما دردسرساز است و باعث لشکرکشی دولت ترک شده است.

رفتار متناقض حکومت اقلیم با این گروهکها نشان می دهد که هر جا منافع پارتی و حکومت اقلیم در میان باشد، آنها با جان و دل برای نابودی احزابی که رقیب آنها باشند تلاش می کنند و کرد بودن آنها نیز اهمیتی برای آنها ندارد اما وقتی با گروهکهای دست نشانده ای نظیر کومله، دمکرات و پاک روبرو هستیم، شاهد سکوت و حتی حمایت بی چون و چرا از این گروهکها هستیم چرا که وجود آنها گویا به نفع حکومت اقلیم کردستان عراق است و تریبون تمام رسانه های شنیداری و تصویری نیز در اختیار این گروهکها و سرکردگانشان است.

سال گذشته در شهریورماه و در چنین روزهایی بود که مواضع کومله و دمکرات هدف موشک های جمهوری اسلامی قرار گرفت و امروز نیز سران اقلیم در مراسم یادبود کشته شدگان موشک باران حضور پیدا کرده و به جمهوری اسلامی حمله می کنند.

افکار عمومی به خوبی این نوع رفتارهای متناقض را درک کرده و معنی آن را می فهمند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا