پاسخی کوتاه به ادعای ابراهیم کهنه پوشی در مورد توطئه جمهوری اسلامی بر علیه او!

آکام نیوز:(مطلب رسیده): روزگاری در نزد رفقای تشکیلات کومله از ابراهیم کهنه پوشی به نام یک دلقک سیاسی نام برده می شود.

به گزارش آکام نیوز: اغلب شنیده ایم که دروغ های سیاسی و مانورهای پی در پی در جهت خود بزرگ بینی و مطرح شدن می توانند به انگیزه ای مثبت و برای نیل به اهدافی والا و با ارزش ابراز شوند و در این راستا استفاده از هر وسیله ای را توجیه کنند اما دروغ و مغلطه هرگز پیروز این تاکتیک های سیاسی نبوده و نیستند.

نمونه هایی همچون ابراهیم کهنه پوشی را می توان در کومله زیاد دید.

افرادی که همچون دلقک رفتار می کنند و در محیط کار و زندگی خود طوری وانمود می کنند که گویا انسان های توانا، با استعداد و نمونه یک کادر حرفه ای هستند که به راحتی می توانند سر مردم و اطرافیان خود، شیله بمالند.

در چند روز اخیر پستی در فضای مجازی جلب توجه کرد که گویا شخصی بنام ابراهیم کهنه پوشی از اعضای کومله به رهبری عبدالله مهتدی از طرف نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران در کشور نروژ مورد سوء قصد قرار گرفته است!

که این سوء قصد با کمک نیروهای پلیس کشور نروژ نافرجام مانده و ابراهیم کهنه پوشی نجات پیدا می کند!

واقعیت ماجرا از زبان ابراهیم چنین است که گویا شخص و یا اشخاصی از طرف اسرائیل و عربستان سعودی به او تلفن می کنند و از او می خواهند که به دعوت آنها پاسخ مثبت داده و در نشستی که آنها ترتیب داده اند، ابراهیم کهنه پوشی بعنوان نماینده کومله برای دریافت کمک های مادی تعیین شده از طرف اسرائیل و عربستان سعودی، جواب مثبت دهد.

بعدا که آقای ابراهیم کهنه پوشی به این نشست جواب مثبت می دهد از طرف پلیس امنیت کشور نروژ باخبر می شود که این نشست به صلاح نیست و پشت این ماجرا نیروهای امنیتی کشور ایران هستند و قصد دارند شما را بربایند!

ابراهیم کهنه پوشی مثل عادات همیشگی خود دچار احساسات شده و آن را در فضای مجازی پخش می کند و به خود می بالد که بعد از سالها مورد توجه نیروهای امنیتی ایران قرار گرفته است.

این حرکت ابراهیم کهنه پوشی همچون دیگر ترفندها و شایعات و دروغ های دیگرش چندی طول نکشید و آب شدند و حقیقت برملا گردید.

ابراهیم کهنه پوشی در کشور نروژ مشغول کلاهبرداری از پناهندگان سیاسی و افرادی بوده که زبان این کشور را بلد نیستند.

او بارها در نقش یکی از اعضای کومله، تاییدیه سیاسی کومله را با پول به آنها فروخته و در هیچ شرایطی آنچنان ظاهر نشده که بتواند مورد اعتماد حزب و اعضای حزب و پناهندگان سیاسی در این کشور باشد.

ابراهیم کهنه پوشی می خواهد با استفاده برنامه ریزی شده از تبلیغات به وسیله عوامل آشکاری همچون فیسبوک، به منظور تحریف عقاید و تضعیف روحیه دیگران و بی اعتبار کردن آنها خود را مطرح کند و به این ترتیب، یک جنگ روانی بر علیه مخالفین خود به راه اندازد و به رهبران حزبش بفهماند که من دارای اتوریته ای هستم که می تواند برای جمهوری اسلامی خطر آفرین باشد.

کهنه پوشی می خواهد همان سناریویی را تکرار کند که چند سال پیش امجد حسین پناهی با قربانی کردن برادرش رامین حسین پناهی انجام داد.

امجد حسین پناهی با دفت و با یک سناریوی از پیش طراحی شده می خواست در اروپا و نزد سازمان های به اصطلاح حقوق بشری بعنوان یک مدافع حقوق بشری ظاهر شود و به این شیوه به جلسات سازمان ملل متحد راه پیدا کند و در مقابل فعالان حقوق بشری خود را فعال سیاسی جلوه دهد و به این شیوه در یک کشور اروپایی پناهنده شود.

امجد برای اینکار به یک سناریو و یک حرکت نیاز داشت تا بتواند ترفند خود را عملی کند که در نهایت برادر او در یک ماموریت در کشور ایران از سوی نیروهای امنیتی دستگیر می شود و این دستگیری هم شانس امجد حسین پناهی را رقم می زند و او با تبلیغات و راه اندازی کمپین های مسخره ای همچون " نه به اعدام" برادر خود را به پای چوبه دار فرستاد و به آرزوی خود رسید.

ابراهیم کهنه پوشی نیز که سالهاست در حاشیه قرار گرفته است، می خواهد بار دیگر به صفوف به قول خودشان فعالان حقوق بشری در اروپا برگردد و چنین سناریویی را طراحی می کند و وانمود می کند که قصد جان و یا ربایش او را دارند!

کار و فعالیت ابراهیم کهنه پوشی چه در اروپا و چه در کردستان هیچوقت مثبت نبوده است.

او در ابتدا در مناطق محل سکونتش، به شغل راه بندی مشغول بود و با ایجاد راه بندان بر روی کولبران زحمتکش نوار مرزی، از آنها اخاذی می کرد، از کولبران پول می گرفت و اموالشان را غارت می کرد.

او هر بار برای این کار از لباس نیروهای امنیتی و گروه ها و احزاب سیاسی استفاده می کرد.

در اردوگاه نیز برای دختران پیشمرگ ایجاد مزاحمت می کرد و در کشور نروژ جدا از فروختن تاییدیه سیاسی حزبش به پناهندگان، از دختران پیشمرگ که درخواست پناهندگی از کشور نروژ را داشتند سوء استفاده می کرد و آنها را به بازی می گرفت.

دخالت نیروهای پلیس نروژ نیز در راستای پیگیری مسائل مربوط به کلاهبرداری او بوده است.

پلیس نروژ قصد دارد تا او و افرادی که قصد ملاقات با او را دارند، به چنگ انداخته و تحویل دادگاه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا