حملات مشترک عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی زاده بر علیه ابراهیم علیزاده

آکام نیوز: عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی زاده در یک اقدام هدفمند و از پیش طراحی شده، بصورت مشترک بر علیه ابراهیم علیزاده موضع گیری تندی کردند.

به گزارش آکام نیوز، جنگ لفظی سرکردگان ۳ شاخه کومله شدت گرفته و در روزهای اخیر شاهد حملات هدفمند عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی زاده برای حمله به ابراهیم علیزاده بودیم.

کومله ای که داعیه رهبری بر کردستان ایران و استقرار امنیت و آرامش را در سر می پرورانند در عمل و در واقعیت در حل اختلافات چندین ساله با یکدیگر عاجز هستند و از هر فرصتی برای ضربه به یکدیگر استفاده می کنند، حال آنکه همین گروه،مدعی حکمرانی بر کردستان ایران است! گروهی که توان حل مشکلات داخلی خود را ندارد، سودای رهبری بر جامعه هزاران نفری کردستان ایران را در سر می پروراند.

گروهی که با توپ و آر.پی.جی و پدافند هوایی و دوشکا به اردوگاه های یکدیگر حمله می کنند و از هر فرصتی برای ضربه به یکدیگر استفاده می کنند، مدعی استقرار نظم و برقراری امنیت در کردستان هستند!

هفته گذشته عمر ایلخانی زاده سرکرده کومله زحمتکشان کردستان از تریبون تلویزیون N.R.T کردستان عراق برای حمله به کومله رقیب( کومله کمونیستی) استفاده کرد.

ایلخانی زاده اظهار داشت که حزب کمونیست ایران یک تابلو بیش نیست و این حقیقت را شخص علیزاده بارها در گفتگو با وی، اعلام کرده است.

امروز نیز عبدالله مهتدی در صفحه فیسبوک شخصی خود در ادامه همان سناریو،دوشادوش عمر ایلخانی زاده، ابراهیم علیزاده را به باد انتقاد گرفت.

عبدالله مهتدی در پاسخ به انتقادات ابراهیم علیزاده از وی در خصوص نزدیکی مهتدی با اصلاح طلبان و مذاکره با نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران، گفت؛

آقای علیزاده گرامی، اختلاف بنده و شما که هم‌رزمان قدیمی سال­‌های سال یکدیگر بودیم نه از «وسوسه اصلاح‌­طلبی» شروع شده بود و نه دخلی به آن داشت. این اختلاف که سرانجام منجر به جدائی شد از مدت­‌ها قبل شکل گرفته بود. سال‌­ها قبل از اینکه پدیده‌­ای به نام «جنبش اصلاحات» وارد فرهنگ اصطلاحات سیاسی ایران بشود، شما در گزارش سیاسی به کنگره‌­های ششم و هشتم کومه‌­له مدعی شدید.

مهتدی در پاسخ به اتهامات سنگین وارده به وی از سوی سرکرده کومله کمونیستی گفت؛

من پرخاش‌­ها و برچسب‌های ناروا را به جان خریدم ولی هرگز پا در مسابقه اتهام‌­زنی و ناسزاگوئی متقابل نگذاشتم و جانب دوستی‌­ها و مبارزه مشترک را نگاه داشتم، ولی چه می‌­شد کرد که تصحیح مسیر کومه‌­له و گفتمان آن در گرو نقد صریح دنیای وارونه حزب کمونیست ایران بود. من با بحث‌­ها و تلاش‌­های چندین ساله راهی را باز کردم و تابوهایی را شکستم تا بتوانیم کومه‌­له را از قفس خودساخته حزب کمونیست برهانیم. خیلی از کادرها پس از من، و بعضی پیش از من، در درون و در بیرون مرزهای تشکیلاتی حزب کمونیست ایران به همین نتایج رسیده‌­اند و مطمئن باشید از این پس حتی در درون شما نیز به همین نتایج خواهند رسید.

شاید خیلی از جوان‌ترها ندانند ولی خود شما که می­‌دانید در آن دوره خیلی از «وسوسه اصلاح­‌طلبی» بیشتر هم به ما نسبت دادید و ما را به نحوی مرتبط با وزارت اطلاعات و تحت تأثیر آن اعلام کردید. حتماً فراموش نکرده‌­اید که عضو کمیته مرکزی شما در آن سال‌­ها علناً در مراسم عمومی که از رادیو هم پخش شد در اشاره به ما اظهار داشت «بخشی از این پروژه در وزارت اطلاعات طرح‌­ریزی شده است.»

ابراهیم علیزاده سرکرده کومله کمونیستی در مصاحبه ای با وبسایت رسمی حزب کمونیست ایران عبدالله مهتدی را به دنباله روی و پیروی از جنبش سبز(اصلاح طلبان) متهم کرد و اظهار داشت؛ عبدالله مهتدی به اصلاح طلبان چشم دوخته تا اگر روزی آنها به حکومت برسند، او نیز به رهبری کردستان منصوب شود!

علیزاده در ادامه مصاحبه ای نیز با نشریه داخلی این گروه ( پیشرو) انجام داد و در آن عبدالله مهتدی را متهم کرد که او همواره در تلاش برای مذاکره و گفتگوهای پنهانی با نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران بوده است.

شدت گرفتن درگیری های داخلی در بین شاخه های مختلف کومله نشان از بحرانی بودن اوضاع داخلی این گروه دارد و این نوع پرخاشگری ها از سوی سرکردگان کومله نشان می دهد که این افراد، شایسته حتی رهبری بر ۱۰۰ پیشمرگ خود را هم ندارند و این حقیقت را سالهاست مردم درک کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا