کیش و مات به وقت فرقه کمونیست کارگری

آکام نیوز: شعار و تبلیغات اکثر گروه ها و جریانات چپ، مبارزه با امپریالیسم،برپایی به اصطلاح جامعه ای برابر با آرمان های لنینی _ استالینی و همزمان تلاش برای تحقق این آرمان های مریخی با زندگی کردن زیر سایه امکانات کشورهای غربی است.

به گزارش آکام نیوز، در این میان فرقه کمونیست کارگری که در میان سایر گروه های چپ خارج نشین به چپ مریخی و هم پیمان سلطنت طلبان معروف است، در چند سال اخیر به صورت آشکار بارها از طریق بیانیه، اطلاعیه و حتی برنامه های ماهواره ای، با این استدلال که "اپوزیسیون اپوزیسیون نشویم"، از جریانات راست، سلطنت طلب و چهره های آنها طرفداری کرده و بارها با این گروه ها فراخوان مشترک و تجمعات مشترک در کشورهای اروپایی برگزار کرده است.

این هم پیمانی و برگزاری برنامه و تجمعات مشترک با جریانات راست و طرفدار پرچم شیر و خورشید تا جایی پیش رفت که فرقه کمونیست کارگری از به اصطلاح پیمان مشترک گروه های چپ اخراج و کنار گذاشته شد.

۱۶ آذر گذشته روز دانشجو زمانی که تعدادی از دانشجویان در دانشگاه های تهران، پلاکاردهایی تحت عنوان"علینژاد و ارشاد، ارتجاع و انقیاد"، " رجوی و پهلوی دو دشمن آزادی" بدست گرفتند،فرقه تقوی سریع وارد عمل شد و در دفاع از مسیح علینژاد و پهلوی و محکومیت اعتراض ذانشجویان دست به انتشار بیانیه، یادداشت و حتی برنامه ماهواره ای زد.

تا جایی که این حمایت فرقه تقوایی از جریانات مرتجع و پروغربی موجب غضب و تنفر روزافزون سایر گروه های چپ و حتی بخشی از رهبری، کادرها و اعضای این فرقه قرار گرفت.

فرقه تقوایی که میان فعالین اجتماعی به حزب کاغذی نیز زبانزد است در سال های اخیر تلاش و تقلای زیادی کرد تا با نزدیک شن به گروه های راست پروغربی خود را به کیسه پول و منبع درآمد گروه های راست طرفدار غرب نزدیک کند، تا جایی که برای اثبات این خوش خدمتی و نشان دادن چهره ای غربی از خود و به منظور نمایش تبلیغاتی از افرادی چون مسیح علینژاد برای شرکت در کنفرانس های زنان این فرقه رسما دعت کرد اما باز هم با پاسخ منفی روبرو شد.

حالا که در روزهای اخیر اخبار و تصاویر دیدار علینژاد با فرح پهلوی منتشر شده و علینژاد که چون آفتاب پرست به هر طرفی می چرخد، اعلام موضع سیاسی این بار به طرفداری از سلطنت گرفته، فرقه تقوایی به یکباره دچار شک شده و در موقعیت کیش و مات کامل سیاسی قرار گرفته است.

در محافل مختلف فرقه تقوایی تا جایی به علینژاد دلبسته شده بودند که جهت ارسال فرم عضویت این فرقه برای او مسابقه گذاشته بودند.

شرط بندی می شد که گویا علینژاد چپ شده و به کمونیست کارگری سمپاتی دارد.

بعد از تمامی این اتفاقات و گاف های سیاسی پی در پی رهبری این فرقه، اکنون بار دیگر اختلافات داخلی آنها تشدید شده و فرقه تقوایی مورد هجمه وسیع انتقادهای سیاسی و بعضا تمسخر و هجوه از سوی سایر جریانات چپ و فعالین اجتماعی و حتی اعضای خود قرار گرفته است.

اما گویا فرقه تقوایی که ید طولانی در آبروریزی سیاسی و تشکیلاتی دارد، این بار نیز با افتخار سکوت را پیشه کرده و حاضر به پاسخگویی به افکار منتقد و حتی کادرهای خود هم نیست.

فرقه کمونیست کارگری به رهبری حمید تقوایی در سال های اخیر با اتخاذ مواضعی که یکی پس از دیگری دود می شود و به هوا می رود،هیچگاه شهامت اعتراف به افتضاح هایی که به بار آورده را نداشته است.

از دیگر نمونه های این تناقضات و افتضاح هایی که رهبری این فرقه به بار آورده می توان به دفاع از بیانیه چهارده امضا و دفاع از مسیح علینژاد قبل از شعار علیه او در دانشگاه توسط این فرقه اشاره کرد، تا جایی زمانیکه علینژاد با مایک پامپئو، ملاقات کرد، این ملاقات را هم طراز ملاقات لنین با مقامات آلمان مقایسه کردند.

در صورتیکه در تاریخ چنین دیداری هرگز صورت نگرفته و این بار نیز دم خروس بیرون زد و اثباتی شد بر بیسوادی رهبری این فرقه شیاد.

فشارها و به باد گرفتن تمسخر علیه مواضع رهبری این فرقه در سطح شبکه های اجتماعی کماکان در جریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا