فوری/ یکی از عاملان ترور شهروندان کرد به هلاکت رسید/ مرگ جلاد و تروریست شناخته شده حزب منحله آزادی کردستان

آکام نیوز: ساعاتی پیش یکی از فرماندهان و مسئولان سرشناس گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان که به جلاد پاک مشهور بود، به هلاکت رسید.

به گزارش آکام نیوز، کریم آلوتی از پیشمرگان قدیمی گروهک حسین یزدان پناه و مسئول کمیته تشکیلاتی اعضا و هواداران پاک در اربیل عراق، به دلیل ایست قلبی، جان داد.

کریم احمد پور مشهور به کریم آلوتی، از پیشمرگ قدیمی گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان و مسئول کمیته تشکیلات اعضا و هواداران پاک در اربیل بود که ساعاتی قبل در بیمارستان امیر جینسی اربیل، به هلاکت رسید.

کریم آلوتی سال ۱۳۴۸ هجری شمسی در روستای آلوت از توابع شهرستان بانه بدنیا آمد.

او از سال ۱۳۷۶ هجری شمسی به سمت فرماندهی دسته پارتیزان حزب منحله آزادی کردستان از سوی سرکرده پاک منصوب شد.

کریم آلوتی دستش به خون چندین شهروند کرد آلوده بود، چند سال قبل، این تروریست، در شهر سلیمانیه کردستان عراق یکی از شهروندان کردزبان ایرانی را به قتل رسانده بود.

تروریست پاک در سال ۲۰۱۴ میلای از سوی حسین یزدان پناه به سمت ریاست کمیته تشکیلات اعضا و هواداران حزب آزادی کردستان در شهر اربیل، منصوب شد.

کریم آلوتی در زمان جنگ داعش، به زور هواداران این گروهک در اربیل را سوار بر مینی بوس راهی مناطق جنگی می کرد تا در کنار نیروهای پارتی بجنگند و چند نفر نیز از همین هواداران بی تجربه که با اجبار این فرد راهی مناطق جنگی شده بودند و هیچ تجربه نظامی نداشتند کشته شدند.

مرگ این تروریست پاک ضربه مهلکی به حسین یزدان پناه بود اما باعث خوشحالی هواداران این گروهک که از زورگویی های او به تنگ آمده بودند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا