افشاگری مهم فعال سیاسی اقلیم کردستان: نیروهای حسین یزدان پناه توسط بارزانی برای جنگ با پ.ک.ک آماده شدند/ میت ترکیه به حزب آزادی کردستان آموزش می دهد

آکام نیوز: هریم محمود سمن فعال سیاسی در اقلیم کردستان عراق در یک افشاگری مهم از مزدوری نیروهای حسین یزدان پناه برای دستگاه اطلاعاتی میت ترکیه و همکاری با مسعود بارزانی برای سرکوب پ.ک.ک پرده برداشت.

به گزارش آکام نیوز، این فعال سیاسی کرد از مردم کردستان عراق خواست برای جلوگیری از این اقدام پارتی و حکومت اقلیم کردستان عراق تظاهرات کنند و مانع این جنگ شوند.

هریم محمود سمن همچنین اعلام کرد که نیروهای حزب آزادی کردستان توسط میت ترکیه برای سرکوب پ.ک.ک آموزش دیده اند.

بخشی از صحبتهای این فعال سیاسی را در زیر ملاحظه می کنید.

پارتی نیروهای حسین یزدان پناه را برای جنگ جمع کرده است و اگر ما تظاهراتی انجام ندهیم و به سمت اربیل حرکتی نکنیم قطعا و صد در صد این جنگ روی خواهد داد و برای ممانعت از وقوع این جنگ نیاز به فشار خارجی هم هست.

نیروهای موسوم به روژ ( حزب منحله آزادی کردستان ) که بخاطر پول هر کاری می کنند و توسط مفسدان اقتصادی اقلیم کردستان، به آنها پول و امتیاز داده می شود، برای این جنگ آماده شده اند.

نزدیک به ۵۰۰۰ نیروی روژ یزدان پناه توسط میت اطلاعات دولت ترکیه آموزش داده شده اند، اکنون جمع شده اند.

نیروهای حسین یزدان پناه کارشان جاسوسی و فعالیت برای میت و نیروهای بارزانی است.

نیروهای حسین یزدان پناه کردستان ایران که ارتباط نزدیکی با مسعود بارزانی و خاندان او دارد، بعلاوه نزدیک به ۲۰۰۰ نیروی ضد گریلا که متشکل از مزدوران اقلیم هستند به سوران آورده شده اند، برایشان شناسنامه و کارت عراقی صادر شده است از آنها برای رای دادن هم به نفع حزب حاکم استفاده می شود، اکنون وظیفه آنها جمع آوری اطلاعات است.

سپاه بارزانی اکنون به این مکان برده شده اند چرا که نیروهای پیشمرگ حاضر به جنگ برادرکشی با پ.ک.ک نشدند و این هم یک پاسخ محکم به حاکمان است که مردم کردستان عراق حاضر نشدند با فرمان بارزانی با پ.ک.ک بجنگند.

این نیروها چند حرکت نظامی انجام دادند.

سپاه در برادوست جمع شده تا برای جنگ با پ.ک.ک استفاده شوند مردم برادوست خودشان حاضر نیستند بجنگند.

بجای سپاه برادوست که مدتها با پ.ک.ک می جنگیدند اکنون نیروهای عزیز ویسی که از شنگال فرار کردند به این مکان برده شدند.

عزیز ویسی خودش مدتی عضو پ.ک.ک بود و اکنون در خدمت پارتی است.

(توضیح مهم آکام نیوز در خصوص تعداد نفرات نیروهای حزب آزادی کردستان: طبق تحقیقات بعمل آمده و گزارشات دریافتی از منابع آکام نیوز در حزب منحله آزادی کردستان، تعداد نیروهای این گروه کمتر از ۶۰۰ نفر تخمین زده می شود و نیروهای این گروه به مراتب کمتر از آمار ارائه شده از سوی این روزنامه نگار هستند).

"برای مشاهده ویدیوی کامل سخنان این فعال کرد به شبکه های اجتماعی آکام نیوز، کانال تلگرام آکام نیوز، آپارات آکام نیوز، اینستاگرام و فیسبوک آکام نیوز مراجعه کنید."

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا