فوری/ جزئیات حمله تروریستهای ضد انقلاب به مرزبانان آذربایجان غربی/ ابراز همدردی مردم با خانواده شهداء

آکام نیوز: روز گذشته سه نفر از مرزبانان کشورمان، در پی تجاوز عناصر مسلح ضدانقلاب به مرز‌های شمال غرب کشور، به شهادت رسیدند.

به گزارش آکام نیوز، عناصر مسلح ضد انقلاب در حوزه گروهان مرزی "تکور" در استان آذربایجان غربی ساعت ۱۳:۵۰ با تعدادی از عوامل مرزبانی به صورت مسلحانه درگیر شدند که با اعزام عوامل کمکی به منطقه و با مقاومت نیرو‌های جان بر کف مرزبانی ضمن دفع حمله تروریست‌ها از نفوذ آنان به خاک کشورمان جلوگیری به عمل آمد.

در این درگیری متاسفانه ۳ نفر از نیرو‌های جان برکف مرزبانی استان آذربایجان غربی، به نام‌های استوار دوم "مسلم جهان آرا"، استوار دوم "مالک طاهر" و سرباز وظیفه "کامران کرامت" به درجه رفیع شهادت نائل شده و ۲ نفر نیز مجروح شدند.

با توجه به تبادل آتش پرحجم نیرو‌های خودی شواهد حاکی از وارد شدن تلفات سنگین به عناصر مسلح ضد انقلاب می‌باشد.

به دنبال شهادت سه نیروی مرزبانی در شمال غرب کشور، موجی از واکنش‌ها با هشتگ #شهدای_مرزبان در توئیتر به راه افتاد.

مرزبانان که با رشادت بی نظیر، مانع ورود تروریست‌ها به خاک مقدس ایران شده بودند، با دادن جان عزیزشان، بار دیگر امنیت را به ملت ایران، هدیه کردند.

کاربران و فعالان در توئیتر در واکنش به این اقدام تروریستی هشتگ #شهدای_مرزبان را داغ و با خانواده این عزیزان ابراز همدردی کردند.

کاربران همچنین ضمن اشاره به رشادت و ایثار نیرو‌های مرزبانی و قدردانی از نیروهای ناشناس وطنی، برای امنیت هرچه تمام کشور عزیزمان دعا کردند.

نام و یاد شهدای مدافع وطن گرامی باد و روح شهدا شاد.

آکام نیوز، شهادت مرزبانان عزیز را به خانواده معزز شهدا، ملت شریف ایران، تسلیت می گوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا