فوری/عضو کمیته مرکزی کومله کمونیستی از تلویزیون کومله اخراج شد!

آکام نیوز: طبق اخبار دریافتی مطلع شدیم محمد کمالی از اعضای شناخته شده و قدیمی کومله و عضو کمیته مرکزی حزب کمونیست ایران و مجری اصلی رادیو کومله از سوی ابراهیم علیزاده دبیرکل کومله کمونیستی از کار برکنار شده است.

به گزارش آکام نیوز، دلیل اخراج محمد کمالی که در بین پیشمرگان کومله محبوب است ترتیب دادن یک مصاحبه تلویزیونی با یک شخصیت چپ از کردستان عراق در مورد تظاهرات مردمی کردهای عراق بر علیه حکومت اقلیم کردستان عراق بوده است.

شنیده ها حاکی از آن است که با توجه به اینکه رهبری کومله اعلام کرده بخاطر آنکه حمایت حکومت اقلیم کردستان را از دست ندهند حق ندارند در رسانه های رسمی این گروه در خصوص تظاهرات های مردمی کردهای عراق مطالب و اخباری منتشر کنند، عدم تبعیت محمد کمالی از این دستور باعث خشم و عصبانیت سرکرده کومله و در نهایت دستور اخراج او از سمت مهمش شده است.

محمد کمالی از دوران جوانی عضو کومله شد و شخصیتی شناخته شده در کل تشکیلات کومله و در کردستان بحساب می آید.

نامبرده سالهای متمادی لوگوی اصلی رادیو کومله بود و بسیاری از پیشمرگان کومله بخاطر صدای او جذب این گروه شدند.

جمله معروف رادیو کومله ( این صدای انقلاب ایران است) از دیالوگ های معروف محمد کمالی بوده است.

او در حال حاضر یکی از افرادی است که بارها از سرکوب تظاهرات های مردمی توسط حکومت اقلیم ناراضی بوده و میزگردی نیز در همین ارتباط در تلویزیون کومله پخش کرد که همین مسئله باعث اخراج او شد.

شایان ذکر است گروهک کومله مدعی ست که این گروه، آزادی بیان را کاملا رعایت می کند و هرگز بخاطر منافع شخصی و حزبی، سکوت نمی کند و نیروهایش در بیان دیدگاه های خود آزاد هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا