فوری/ افشاگری تکاندهنده آکام نیوز از قتل فجیع پیشمرگ حزب آزادی کردستان به دستور حسین یزدان پناه+جزئیات یک قتل درون گروهی

آکام نیوز/اختصاصی: هفته گذشته در خبری از مرگ مرموز فرمانده مطرح حزب منحله آزادی کردستان خبر دادیم.

به گزارش آکام نیوز، یک منبع موثق که به دلایل امنیتی نخواست نامش فاش شود در تماس با آکام نیوز جزئیات مرگ مسیب مرادی را فاش کرد.

طبق این گزارش، گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان با عوام فریبی و دروغ پراکنی مدعی شد که مسیب مرادی به دلیل افسردگی خودکشی کرده است!

اما واقعیت ماجرا چیز دیگری است که جزئیات کامل آن در آکام نیوز فاش می شود.

در گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان ۵ پسرعمو حضور داشتند.

۵ پسرعموی که با هم به این گروهک ملحق شده بودند.

از این جمع ۲ نفر از این گروه فرار کردند و تسلیم نیروهای امنیتی شده و به کشور بازگشتند که یکی از آنها بابک باقری ( کیاکسار) بود.

یک نفر نیز بنام سعید بعد از فرار از حزب منحله آزادی کردستان به پژاک ملحق شد.

نفر بعدی یعنی همین مسیب مرادی ( لکه میر)، که قصد فرار داشت از پشت مورد هدف قرار گرفت و به دستور حسین یزدان پناه به قتل رسید.

با توجه به اینکه مسیب مرادی پدر و مادرش را در گذشته از دست داده بود و تنها یک برادر در روستای خودشان از خانواده وی باقی مانده است، حزب منحله آزادی کردستان با فراغ بال این جنایت را انجام داد و نگران پیگیری از سوی خانواده او نبود.

بعد از شلیک گلوله از سوی نیروهای حسین یزدان پناه، از پشت به مسیب مرادی، او همان لحظه جانش را از دست داد و حسین یزدان پناه بلافاصله دستور خاکسپاری او را داد و متنی را هم در ستایش از نامبرده در رسانه هایش نوشت تا خود را عزادار و مقتول را فردی افسرده که به اصطلاح خودکشی کرده نشان دهد.

مسیب مرادی، در سال ۱۳۶۹ در کرمانشاه بدنیا آمد و در سال ۲۰۱۶ میلادی به گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان ملحق شد.

متاسفانه به دلیل رابطه نزدیک این گروه با پارتی و حکومت اقلیم کردستان این جنایات درون گروهی بدون هیچ نگرانی انجام می شود و هیچوقت حسین یزدان پناه بخاطر این جنایات درون گروهی، محاکمه و بازجویی نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا