گروهک کومله سرکوت احمدی را فروخت!+ پیشمرگانی که مهره سوخته می شوند+ افشای اسناد رسمی دروغ بزرگ کومله

آکام نیوز: در پی انتشار خبر دستگیری سرکوت احمدی پیشمرگ گروهک کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران در آکام نیوز، گروهک کومله یک روز بعد از خبر آکام نیوز به این خبر واکنش نشان داد.

به گزارش آکام نیوز، در بیانیه ای که کومله یک روز با تاخیر و شتابزده منتشر کرد از اساس خبرهای قبلی خود در ارتباط با قهرمان سازی از عامل ترور سرگرد ملکی افسر راهنمایی و رانندگی روانسر کرمانشاه، را در کمال بهت و حیرت تکذیب کرد!

در بیانیه کومله آمده است؛

ما از دستگیری سرکوت احمدی خوشحال نیستیم و این مسئله را که سرکوت احمدی مدال آور بوده و در استانبول نیز به نمایندگی از حکومت اقلیم در مسابقات دوومیدانی شرکت کرده بود را تکذیب می کنیم!

این در حالی است که سایت آسوی روژهه لات کومله و شبکه های اجتماعی کومله مهتدی با آب و تاب در تیتر اول خود از سرکوت احمدی بعنوان پیشمرگ کومله و قهرمان مدال آور یاد کرده و مطالبی را در این ارتباط منتشر کرده بودند که بلافاصله با انتشار خبر آکام نیوز و درخواست از حکومت اقلیم برای تحویل عامل ترور سرگرد ملکی، کومله بلافاصله این خبر را از سایت رسمی خود حذف کرد!

همچنین گروهک کومله سرکوت احمدی را که تا دیروز نام او را در بوق و کرنا می کردند بلافاصله بعد از دستگیری شخصی فریبکار و دغل باز و جاعل معرفی کردند!

این سرنوشت تمام پیشمرگانی است که برای کومله خوش خدمتی می کنند و کومله این چنین در روزهای سختی، آنها را رها کرده و دو دستی زمینه دستگیری نیروهای خود را فراهم می کند.

بزودی جزئیات بیشتری از این پرونده بصورت اختصاصی در آکام نیوز منتشر می شود.

متن کامل بیانیه کومله را نیز ملاحظه می کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا